پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
امام جمعه مشگین شهر

حوزه/امام جمعه مشکین‌شهر بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نمایش تجلی وحدت بوده و سبب اقتدار، پیشرفت و تحول جامعه و رفع مشکلات کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشکین‌شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو توجه به ۴ محور، رقابت واقعی، سلامت، امنیت و مشارکت بالا که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است باید جزو اولویت های اصلی باشد.

وی افزود: نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تامین امنیت و پیشرفت کشور بسیار مهم بوده و لذا شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است و مجلس شورای اسلامی ریل‌گذاری آینده کشور را انجام می‌دهد.

امام جمعه مشکین‌شهر بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نمایش تجلی وحدت بوده و سبب اقتدار، پیشرفت و تحول جامعه و رفع مشکلات کشور می‌شود.

باوقار با اشاره به سالروز نهم دی عنوان کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری و ولایت بوده و هم چنین روز شکست دشمنان ملت است و در این روز ملت فهیم و با بصیرت حیله و نیرنگ دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر آب کردند.

وی هم چنین با اشاره به سالروز شهادت سردار سپهبد سلیمانی تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابل استکبار جهانی ایستاد و همه ما مدیون این شهید سرافراز اسلام هستیم و با حضور در مراسم سالگرد این شهید والامقام نشان خواهیم داد که هم‌چنان پای انقلاب و آرمان‌های آن هستیم.

امام جمعه مشکین‌شهر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با وحدت و همدلی می‌توانیم مشکلات و موانع پیش روی کشور را مرتفع کرده و به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha