دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست دوره ای مدیران مدارس علمیه کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رنجبر گفت: شورای تهذیب یکی از ارکان‌ اصلی و اساسی در پیشبرد حوزه علمیه است و می‌شود تصمیمات موثر را در بُعد تربیتی در آنجا برای طلاب گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست دوره‌ای مدیران مدارس علمیه کردستان با حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر امروز در حوزه علمیه این استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: یک زیارت کربلا و هر زیارتی تأثیرات بسیاری در روحیه طلاب دارد و می‌تواند یک انقلاب روحی در طلبه‌ها ایجاد کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه‌های مدارس چه در بخش آموزش و چه تهذیب به صورت روتین برگزار می‌شود و تا اکنون برنامه‌ها به خوبی پیش رفته، ولی دغدغه اصلی ما این است که چگونه کیفیت آموزشی را بالا ببریم؟ یعنی خروجی طلبه‌ای که سال‌ها در حوزه درس می‌خواند مثمرثمر باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان یادآور شد: امروز بیشتر افراد به صورت سریع و آسان اطلاعات در اختیار آنها قرار می‌گیرد، لذا طلاب باید به این موضوع توجه کنند.

وی تصریح کرد: شورای تهذیب یکی از ارکان اصلی و اساسی در پیشبرد حوزه‌های علمیه است و می‌شود تصمیمات موثر را در بُعد تربیتی در آنجا برای طلاب گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ابراز کرد: بعضا برخی از مدیران حوزوی تجربیات موفقی در مدارس علمیه دارند که نمونه آنها ابداعات حجت الاسلام علم الهدی در مدرسه امام صادق(ع) و دیگر مدیران مدارس علمیه سطح استان کردستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha