سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات و حضور شما پای صندوق های رای به نظام قدرت ملی و مشروعیت می دهد؛ هر رایی که شما به صندوق می اندازید از هر موشک قاره پیما و سلاح دیگر اثر آن بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید جمشید حسینی خواه مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست انتخاباتی ایلات، عشایر، ریش سفیدان و بانوان شهرستان دوگنبدان ضمن تقدیر از حضور حاضرین در این نشست و گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از رشادتهای وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از بهمن ۵۷ که به لطف خدا در این کشور مستقر شد دو بال عظیم و قوی محکم به اسم جمهوریت و اسلامیت دارد.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات تصریح کرد: مردم سالاری دینی که در طول چندین دهه وارد نظام جمهوری اسلامی شده همان بال اسلامی است.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم سالاری دینی یعنی اینکه مردم در انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، شوراهای شهر و روستا و خبرگان رهبری به طور مستقیم یا غیر مستقیم دخیل هستند و نقش مهمی را ایفا می کنند.

انتخابات یکی از بسترهای مردم سالاری دینی است

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از بسترهای مردم سالاری دینی است و ۶۰ روز دیگر انتخابات مهمی رقم خواهد خورد.

حسینی خواه بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری و مصوبات و رویدادهای کشور دارای اهمیت است، نمایندگان مجلس می توانند وزرا را استیضاح کرده و به آنها رای ندهند و در تمام حوزه های مختلف، در هر بعدی قانون گذاری کرده و لذا نقش بسیار مهمی را دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر غیرت دینی دارید باید در انتخابات شرکت کنید افزود: دو انتخابات پیش رو مهم ترین انتخاباتی هستند که در طول بیش از ۴۰ سال عمر انقلاب برگزار می شوند.

هر رأیی که به صندوق انداخته می شود از هر موشک قاره پیما و سلاح دیگر اثر آن بیشتر است

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتخابات و حضور شما پای صندوق های رای به نظام قدرت ملی و مشروعیت می دهد؛هر رایی که شما به صندوق می اندازید از هر موشک قاره پیما و سلاح دیگر اثر آن بیشتر است،جنگ آگاهی بخشی مهمتر از هر جنگ دیگری است.

حسینی خواه اضافه کرد: اگر نماینده‌ای با رانت خواری و سو استفاده از موقعیتش برای خود و نزدیکانش کیسه‌هایی دوخته باشد آن را زمین بزنید؛ شما می‌توانید هر کسی را که لایق نبوده و عملکرد قابل قبولی در ۴ سال نداشت را با حضور در پای صندوق رای و انتخابت درست از مدار تصمیم‌گیری و قدرت خارج کنید.

وی گفت:شرکت در انتخابات یک حق قانونی و حقوقی است و شما با حضور در انتخابات با جنگ فکر و عقیده و اندیشه حریفان خود را به زمین می زنید.

انتخاب شما در سرنوشت تمام مردم تاثیرگذار است

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این اقدام یک وظیفه شرعی واجب اجتماعی محسوب می شود، تصمیم شما و رأیی که به صندوق می اندازید باید در قیامت پاسخگوی آن باشید، زیرا انتخاب شما در سرنوشت تمام مردم تاثیرگذار است و نباید این رای بر اساس منطقه یا قوم گرایی باشد.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آیا زمانی که در مقابل رژیم بعث عراق می جنگیدیم ما اینگونه از طوایف لر و ترک صحبت می کردیم، افزود: آیا باید با این دید به پای صندوق رای رفت؟ هر کسی می تواند با توجه به تفکر سیاسی خود رای دهد که باز باید در مقابل خداوند پاسخگو شود.

اگر مردم می خواهند قدرت خود را به رخ دشمنان بکشند در انتخابات شرکت کنند

حسینی خواه بیان کرد:رهبر انقلاب بر روی انتخابات تاکید داشتند و ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را تاکید کرده اند، اگر مردم می خواهند قدرت خود را به رخ دشمنان بکشند در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: همانگونه که مردم غزه با دست خالی ایستاده و قدرت خود را به رخ دنیا کشیده اند و پیروزی از آنها خواهد بود.

انتخابات یکی از بسترهای مردم سالاری دینی است

حسینی خواه بیان کرد: به تمام دیدگاه ها نیز احترام می گذاریم، باید صداقت داشته باشیم، تورم، فساد مالی برخی از مسئولان از خدا بیخبر و رانت خواری آنها مردم را ناراحت کرده است، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی قیمت آن خون صدها هزار شهید است.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آیا ارزش دارد بخاطر چند مدیر از خدا بیخبر پای صندوق های رای نروید؟ اگر شهداء و حاج قاسم سلیمانی زنده شوند در انتخابات شرکت نخواهند کرد؟ الگوی شما معاندین نباشد بلکه باید از شهدایی که در راه انقلاب و ایران اسلامی جان خود را فدا کردند، الگو برداری کرد.

دستاوردهای نظام را تبیین کنیم

وی افزود: گرانی ، رانت و برخی مشکلات وجود داشته ولی این دلیل نمی شود که در انتخابات شرکت نکنید،دشمنان ما در فضای مجازی در داخل و خارج به مروم القاء می کنند که نظام دستاوردی نداشته و نا کارامد است، ما موظف هستیم دستاوردهای نظام را تبیین کنیم.

حسینی خواه ادامه داد: عدم شرکت در انتخابات از نا آگاهی می آید،گرانی و تورم و بخشی از مشکلات آن ناشی از تحریم های شیطان بزرگ است که روزانه و هفتگی ما را تحریم می کند، ما می خواهیم آقای خود باشیم نه مثل کشورهای دیگر برده های زر خرید این اهریمن شویم.

وی گفت: مقام معظم رهبری به نداشتن تقوای اقتصادی اشاره کردند، اگر برخی از مسئولین دست های ناپاک خود را به سوی سرمایه مردم دراز کردند، نظام با قدرت کامل با آنها برخورد کرده است.

حسینی خواه اضافه کرد: دشمنان می گویند مگر انقلاب در این سالها چه دستاوردی داشته که می خواهید رای دهید؛ با خود کمی فکر کنید بزرگراه ها، پالایشگاه ها در عرصه های پزشکی، قدرت نظامی و از همه مهمتر استقلال سیاسی و نظامی و نه گفتن به دیگران دستاوردهای بسیار مهمی در طول انقلاب اسلامی به دست آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha