دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ سی امین اجلاسیه معاونین تهذیب

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: این انتخابات اولین انتخابات بعد از طوفان الاقصی جبهه ی مقاومت بوده و همه می دانند ام القری جهان اسلام و جبهه ی مقاومت جمهوری اسلامی ایران است؛ از این رو توجه دوست و دشمن به حضور مردم ایران در انتخابات است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت ‌الاسلام رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در سی امین اجلاسیه معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، بیان داشت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که امروز دغدغه ی مقام معظم رهبری دامت ظله بوده و من معتقدم اگر حضرت زهرا(س) در زمانه ی ما زندگی می کردند دغدغه ی ایشان نیز بود موضوع ارتجاع(بازگشت به گذشته) است. همانطور که حضرت زهرا نگران ارتجاع صحابه در عصر خود بود و بخاطر همین مسئله و دفاع از حریم ولایت فاطمه زهرائی(س) که آنقدر نسبت به حجاب و عفاف حساس بود که حتی در حضور فرد نابینا چادر بر سر می کرد مجبور شد به میدان آمده و آن خطبه غراء را خوانده و همچنین دست حسنین علیهم السلام را گرفته و به منازل صحابه برود، مقام معظم رهبری در عصر حاضر نگران ارتجاع و بازگشت به دوران ذلت و وابستگی و تحریف شدن شخصیت حضرت امام(ره) است.

وی در ادامه به بیان وجوه مشترک فتنه های زمان امیرالمؤمنین(ع) و حال حاضر پرداخت و گفت: فتنه های دشمنان در زمان امیرمؤمنان(ع) و عصر حاضر وجوه مشترکی دارد نخستین اشتراک آنها اشتراک در هدف بوده و هدف آنها مشروعیت زدایی است، کما اینکه در عصر امام علی(ع) می خواستند امام که آسمانی است را تبدیل به خلافت و سپس به سلطنت تبدیل کنند، در عصر حاضر نیز می خواهند ولایت را که ما معتقد به آسمانی بودن آن هستیم تبدیل به وکالتی کرده و بعد مشروعیت آن را از بین ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: دومین وجه اشتراک فتنه ها اعتبارزدایی است و دشمنان می خواهند اعتبار امام ثانی را از بین ببرند کما اینکه در عصر امیرمؤمنان(ع) دشمنان گفتند که اگر پیغمبر بود فلان کار را می کرد و امام علی(ع) توان پیغمبر را نداشته و نمی تواند به خوبی جامعه اسلامی را اداره کند، در عصر حاضر نیز می گویند اگر امام خمینی(ره) بود فلان کار را می کرد و رهبر معظم انقلاب نمی تواند کشور را خوب اداره کند، در حالی که مدیریت در زمان امیرمؤمنان(ع) به مراتب سخت تر از زمان پیغمبر بوده و در حال حاضر نیز مدیریت در زمان رهبری به مراتب سخت تر از زمان امام خمینی(ره) است و من معتقدم مقام معظم رهبری با توجه به پیچیدگی های مسائل و شرایط بسیار متفاوت حال حاضر موفق تر عمل کردند البته ایشان شاگرد امام خمینی(ره) بودند.

وی گفت: سومین وجه اشتراکی فتنه ها کارآمدزدایی است، کما اینکه در زمان امیرمؤمنان(ع) سه جنگ را بر حضرت تحمیل کردند تا حضرت نتواند کاری انجام دهد در حال حاضر نیز با شایعات و سیاه نمایی ها به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: آخرین وجه مشترک فتنه ها امنیت زدایی بوده و دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است.

وی در ادامه به مسئله انتخابات پیش رو اشاره کرد و عنوان داشت: این انتخابات مهمترین انتخابات است چرا که بعد از فتنه ی سال ۱۴۰۱ دشمن به دنبال مشروعیت زدایی و استحاله ی انقلاب است و این انتخابات در واقع یک رفراندوم دیگر است که مردم باید هوشیار بوده و با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان ابراز کرد: این انتخابات اولین انتخابات بعد از طوفان الاقصی جبهه ی مقاومت بوده و همه می دانند ام القری جهان اسلام و جبهه ی مقاومت جمهوری اسلامی ایران است؛ از این رو توجه دوست و دشمن به حضور مردم ایران در انتخابات است.

وی تصریح کرد: ما می توانیم با انتخاب نمایندگان شایسته در مجلس شورای اسلامی و تشکیل یک مجلس قوی با آراء بالا هم در مقیاس بین المللی مانند انتخابات آمریکا، در مقیاس منطقه ای مانند تقویت غزه و محور مقاومت و هم در مقیاس داخلی مانند تقویت دولت، ریل گذاری اقدامات با برکت دولت و به سرمنزل مقصود رساندن آنها، مؤثر باشیم.

حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: اهمیت این انتخابات آن قدر زیاد است که مقام معظم رهبری که در انتخابات گذشته می فرمودند قبل از انتخابات فضا را انتخاباتی نکنید در این انتخابات از فروردین امسال چهار راهبرد اساسی را برای حضوری حداکثری در انتخابات ارائه دادند.

وی گفت: سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت چهار راهبرد مقام معظم رهبری جهت حضور حداکثری در انتخابات بوده که می توان آن ها را در کلمه ی سرما جمع کرد با توجه به اینکه انتخابات در ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود که فصل سرماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان یادآور شد: چهار راهبرد مقام معظم رهبری در مقابل چهارراهبرد دشمن که عبارت از افت انتخاباتی، زیرسوال بردن سلامت انتخابات، مشارکت حداقلی و به هم زدن امنیت هستند، بوده و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری تنها چیزی که می تواند نقشه های دشمن را نقش بر آب کند حضور همگانی نیروهای انقلابی و ولائی و حضور حداکثری مردم خاکستری است از این رو لازم است حوزویان نباید این چهار راهبر را فراموش کرده و به آن ملتزم باشند.

وی در پایان گفت: با توجه به پیروزی های جبهه مقاومت و مشاهده پیروزی های جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف توسط مردم به شما می گویم قطعا این ملت قدردان و بصیر ان شاء الله با حضور حداکثری خود دشمن را ناامید خواهند کرد همانطور که ۱۳ آبان امسال، ۹ دی و دهه فاطمیه امسال بسیار متفاوت از سال های قبل بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha