یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی، در جلسه مشترک حوزه و دانشگاه با موضوع کنشگری در انتخابات

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: طلاب و دانشجویان، با کنشگری باید مایه تقویت نظام، انقلاب اسلامی، فرهنگ و دین ما باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک حوزه و دانشگاه با موضوع کنشگری در انتخابات، با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، اظهار داشت: این جلسات باید مایه تقویت نظام، انقلاب اسلامی، فرهنگ و دین ما باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال علامه مجاهد آیت الله مصباح یزدی و شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: مناسبت‌ها، مناسبت‌های بسیار مهمی است و باید نهایت استفاده را از چنین موضوعاتی ببریم.

حجت الاسلام ایرانی، در خصوص مقام و منزلت دختر پیغمبر(ص)، اظهار کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) به لحاظ مناسبت‌های مختلف بی نظیر است، آن مخدره تنها انسان غیر پیغمبر است که فرشته وحی بر او نازل می‌شد و بعد شهادتش رابطه آسمان و زمین قطع می‌شود.

وی در ادامه با ذکر فضائل حضرت فاطمه زهرا(س)، یادآور شد: در حقیقت اوج شخصیت آن حضرت، یکی از جلوه‌هایش همین است که با رفتن ایشان از این دنیا، اتصال آسمانی با زمین به شکل رسمی قطع شد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، با بیان اینکه عرفای بزرگی داشتیم که دارای جایگاه رفیعی بودند، خاطرنشان کرد: در ادامه ولادت حضرت امام خمینی(ره) را داریم که باز هم می‌شود ادعا کرد به لحاظ تاثیر گذاری و به لحاظ اهمیت عملکرد در بین علمای اسلامی، هیچ کسی در حد و تراز امام راحل و عظیم الشأن نیست.

حجت الاسلام ایرانی، با اشاره به اینکه علمای صاحب نام و تاثیر گذار مهمی در جهان اسلام و مکتب حیات بخش تشیع داریم، گفت: به لحاظ نفوذ کلمه و تأثیر گذاری هیچ عالمی، همانند امام بزرگوار در جامعه بشری نبوده‌اند.

وی با اشاره به سالگرد آیت الله مصباح، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد علامه مصباح یزدی بیان کردند، آقای مصباح خلأ علامه طباطبایی و مجاهد نو اندیش استاد شهید مطهری را یک تنه جبران کردند، کادر سازی و آینده نگری برای نیازهای نظام، فراتر از آن بزرگان عمل کردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده حاج قاسم سلیمانی که فرمودند، احیاء جبهه مقاومت بزرگترین کار شهید سلیمانی بود، ابراز کرد: سیدالشهدای مقاومت، سرداری یگانه و کم نظیر بود که مهمترین کارش، تشکیل لشگر بین المللی جهان اسلام بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha