دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یس

حوزه / فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی ذوب در ولایت بود گفت: به قدری این سردار شهید ذوب در ولایت بود که سید حسن نصرالله در دوران حیات ایشان گفت، قاسم سلیمانی بدون اجازه مقام معظم رهبری آب نمی خورد و مطیع ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سردار وحید نوعی اقدم از فرماندهان سپاه قدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که شب گذشته همراه با رونمایی از «کتاب فرات تا مدیترانه» با حضور خانواده شهید مدافع حرم جواد محمدی، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت سردارسلیمانی و شهید سید رضی موسوی به فتنه نه دی ۸۸ اشاره کرد و با بیان اینکه سران فتنه ‌برای براندازی به صحنه آمدند اظهار داشت: فتنه گران نه دی ۸۸ با دستور گرفتن از دشمنان خارجی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه فتنه گران برای رسیدن به اهدافشان با آمدن به خیابان اگر توانستند نظام را براندازند و اگر هم نتوانستند انتخابات را باطل کنند بیان کرد: این افرادی که این حرکت را فتنه و براندازی نمی‌دانند یا متاثر از آن‌هایند یا مغلوب آن‌ها هستند در حالی که واقعیت را می‌دانند، چرا که جنگی اتفاق افتاده که در آن صحنه معلوم است، حرکت معلوم است، قصد و هدف معلوم است، عقبه معلوم است و از طرفی تمام اتفاقات و صحنه‌ها در مراحل مختلف را به صورت آنلاین یا با تاخیر اندک به رسانه‌های خارجی نشان می‌دادند.

فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: نسل حاضر بدانند که عقبه این موارد عوامل نفوذی‌های آمریکا بودند که برای براندازی قدرت سوم جهانی آمده بودند و متاسفانه هیچ قداست و ارزشی برای فتنه‌گران مهم نبود.

سردار نوعی اقدم در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: قهرمانی خدایی بودن شهید حاج قاسم باعث شد تا در دل تمام ملت های آزاده جهان و حتی کسانی هم که ایشان را نمی شناختند جای بگیرد و محبوب ترین افراد در دنیا شود.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، اهل بیتی بودن را از دیگر خصایص شهید سلیمانی دانست و ابراز داشت : حاج قاسم با توسل به حضرت زینب (س) به عنوان فرمانده کل قوا در تمام عملیات ها در سوریه دشمن را شکست داد.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمانیش را از حضرت زینب (س) قهرمان کربلا گرفته است. تصریح کرد : حاج قاسم وقتی که می خواست عملیاتی را در سوریه آغازکند ابتدا به پابوس حضرت زینب(س) می رفت و صورتش را در درب ورودی آن حضرت می گذاشت و زار زار گریه می کرد.

فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی ذوب در ولایت بود گفت : به قدری این سردار شهید ذوب در ولایت بود که سید حسن نصرالله در دوران حیات ایشان گفت، قاسم سلیمانی بدون اجازه مقام معظم رهبری آب نمی خورد و مطیع ولایت است .

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی فرمانده اخلاق مدار و اخلاق محور بود، با بیان اینکه اکثر نیروهای حاج قاسم غیر ایرانی و از ادیان و فرهنگ های مختلف بودند گفت: حاج قاسم سلیمانی به واسطه اخلاق و ادبش همه را جذب خودش کرده بود.

همرزم شهید سلیمانی خطاب به اساتید دانشگاه ها، دانشمندان، نخبگان و مسئولان تربیتی و فرهنگی خاطرنشان کرد: تجربه ۴۰ سال فرماندهی من این را می گوید در مقام تربیت، اخلاق، ادب، تواضع و فروتنی بر علم و دین مقدم است، لذا حاج قاسم همه این ویژگی ها را داشت.

فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه حاج قاسم هیچ موقع از تهدید دشمن نمی ترسید و بردبار و صبور بود ابراز داشت : قاسم سلیمانی به خاطر ایمان به خدا در بحران ها زانو هایش نمی لرزید و ترس نداشت.

سخنرانی رئیس دانشگاه کاشان، رونمایی از «کتاب فرات تا مدیترانه» اثر محمد علی نژاد، اجرای تئاتر نسیم گره گشا، اهدای جوایز پویش ادبی« قهرمان جهادتبیین» و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha