شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاج قاسم

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دشمن با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم می خواست که به نوعی جبهه مقاومت را تضعیف و از بین ببرد ولی هرگز نتوانست به این هدف شوم خود برسد بلکه شهادت حاج قاسم سبب شد که روحیه‌ای مضاعف در جبهه مقاومت ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علی اصغر حسینی امروز در مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: دشمن با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم می خواست که به نوعی جبهه مقاومت را تضعیف و از بین ببرد، ولی هرگز نتوانست به این هدف شوم خود برسد بلکه شهادت حاج قاسم باعث شد که روحیه‌ای مضاعف در جبهه مقاومت ایجاد شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: ملت ایران همواره نشان داده‌اند که پشتیبان این نظام و انقلاب بوده و هستند و بهترین سند برای این مهم حضور میلیونی مردم ولایت‌مدار ایران در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمن دست به هر کاری می‌زند که بین مردم و نظام فاصله ایجاد شود ولی خوشبختانه تاکنون تمامی این فتنه‌ها با بصیرت ملت ایران خنثی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: البته باید اذعان کرد که دشمن در بحث دشمنی خود مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده است که نمی‌توان آن را کتمان کرد ولی بی‌شک با همدلی و همبستگی می‌توان از همه این مشکلات عبور کنیم.

حسینی اظهار داشت: مهم‌ترین رکن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که این سردار در همه حوادث انقلاب حضوری همیشگی و خودجوش داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه سال ۸۸ دشمنان به بهانه تقلب در انتخابات، عنوان کرد: دشمنان از هر فرصتی استفاده می‌کنند که به این انقلاب ضربه وارد کنند و در دی ماه ۸۸ با مطرح کردن تقلب در انتخابات به دنبال کشاندن مردم و نسل جوان به خیابان‌ها بودند ولی این توطئه نخ‌نمای دشمنان در مقابل بصیرت و بینش ملت ایران با شکست تاریخی روبرو شد ولی با این وجود باید گفت که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب بهره می‌برند بنابراین باید همواره هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha