یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهیدان سلیمانی و المهندس

حوزه/ ائتلاف انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و المهندس را عنوان پیروزی بر داعش و پروژه ویرانگر آن در سوریه و عراق دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اعتماد خود را به رهبران انقلابی زندان و مواضع شجاعانه آنان که علی‌رغم رنج‌های داخل زندان‌های بحرین بر آن پافشاری می‌کنند، اعلام کرد و در سالگرد دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی بحرین، به وی درود فرستاد.

ائتلاف جوانان در ادامه گفت: ادامه بازداشت ناعادلانه شیخ علی سلمان دلیل دیگری بر عدم امکان همزیستی با آل خلیفه و دروغ پروژه اصلاحی آنها بود که انسجام و اتحاد مخالفان تحت رهبری "آیت الله شیخ عیسی قاسم" را تسریع بخشید و همه بر حق تعیین سرنوشت مردم با نوشتن قانون اساسی خود و ایجاد دولتی با حاکمیت ملی که از مسائل کشور حمایت می کند، اتفاق نظر داشتند.

این ائتلاف بحرینی به نقش بزرگی که فرماندهان محور مقاومت شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ایفا کردند، اشاره کرد و گفت: ما در آستانه شهادت فرماندهان شهید هستیم و این دو شهید در راه آماده سازی امت برای مقاومت در برابر پروژه «صهیونیستی آمریکایی» جان خود را فدا کردند.

ائتلاف انقلاب ۱۴ فوریه، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و المهندس را عنوان پیروزی بر داعش و پروژه ویرانگر آن در سوریه و عراق دانست و افزود: این دو شهید والامقام در ایجاد توانمندی های مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق و یمن و تحکیم وحدت عرصه های محور مقاومت، تاثیرگذار بودند و این مسئله در عملیات «طوفان الاقصی» که رژیم صهیونیستی را تکان داد، به روشنی خود را نشان داد.

این ائتلاف از مردم بحرین خواست تا سالگرد شهادت شیخ «شهید نمر النمر» را که نمادی از نهضت ملّت حجاز و حمایت از انقلاب پربرکت بحرین و امتداد الگوی زینبی در مقاومت در برابر آل سعود و آل خلیفه و افشای دخالت آنها در پروژه های امپریالیستی است، گرامی بدارند؛ زیرا این یک چراغ جاودانه برای نسل های آینده به شمار می رود که امید زیادی را برای پایان دادن به رژیم استبداد و ظلم حاکم بر مردم شبه جزیره عربستان القا می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha