پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سه شهید بحرینی

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن سالگرد اعدام ظالمانه سه جوان بحرینی توسط مزدوران آل خلیفه، مردم بحرین روز گذشته با حضور در خیابان ها و برپایی تظاهرات مسالمت آمیز ضمن تجلیل از شهدای خود خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با فرا رسیدن سالگرد اعدام ظالمانه سه جوان بحرینی توسط مزدوران آل خلیفه، مردم بحرین روز گذشته با حضور در خیابان ها و برپایی تظاهرات مسالمت آمیز ضمن تجلیل از شهدای خود خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند.

این تظاهرات  در حالی در بحرین برگزار شد که از سویی حبس خانگی آیت الله عیسی قاسم توسط مزدوران آل خلیفه همچنان ادامه دارد و از سوی دیگر نیروهای امنیتی برای هفتاد و هشتمین هفته پیاپی مانع برگزاری بزرگ ترین نماز جمعه بحرین در الدراز شدند.

در این راستا مردم مناطق المصلی و جدحفص برای اعلام همبستگی با شیخ قاسم و شهدای خود به خیابان ها آمدند و مردم منطقه بوری نیز تجمعی را برای اعلام همبستگی با رهبران انقلابی خود در زندان و محکومیت اقدامات ظالمانه آل خلیفه برگزار کردند.

شب گذشته نیز مردم مناطق ابوصیبع و شاخوره با برپایی تظاهرات مردمی، با رهبران زندانی خود اعلام همبستگی کردند و ممانعت آل خلیفه از رسیدن دارو و امکانات درمانی به رهبران زندانی را محکوم کردند.

در ادامه این اعتراضات مردمی،‌ شب گذشته همزمان با سالگرد اعدام ظالمانه سه جوان بحرینی به نام های سامی مشیمع، عباس السمیع و علی السنکیس توسط رژیم آل خلیفه، مردم منطقه کرانه با سر دادن شعارهایی خواستار سرنگونی آل خلیفه و قصاص قاتلان شهدای خود و در راس آنها حمد بن عیسی حاکم بحرین شدند.

در ادامه اعتراض گسترده مردم بحرین به جنایت های رژیم آل خلیفه و همزمان با سالگرد اعدام ظالمانه سه جوان بحرینی توسط رژیم، ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه با صدور بیانیه ای مردم را به مشارکت در تظاهرات در دوشنبه آینده در منطقه ستره دعوت کرد.

ائتلاف افزود: این تظاهرات برای زنده نگه داشتن یاد شهدای کشور و اعلام وفاداری به راه آنها برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha