پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
'14 فبراير' يدين بشدة حكم إلاعدام السعودي على شابين بحرينيين

حوزه/ شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، صدور حکم جنایتکارانه اعدام علیه دو جوان بحرینی از سوی رژیم آل سعود را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، صدور حکم جنایتکارانه اعدام علیه دو جوان بحرینی از سوی رژیم آل سعود را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

در اقدامی خطرناک و مخالفت آشکار با شریعت و قوانین بین المللی و حقوق بشر، دادگاه استیئناف رژیم آل سعود با صدور حکمی خودسرانه، "جعفر سلطان" و "صادق ثامر" دو جوان بحرینی را محکوم به اعدام کرده و اتهاماتی دروغین و ساختگی که هیچ ادله کافی ندارد، به آنها نسبت داده است؛ این در حالی است که آنها از این اتهام بریء هستند.

این دو جوان زندانی که شش سال را در پشت میله‌های زندان به سر برده و با هدف گرفتن اعترافات باطل، تحت شکنجه‌های شدید و مرگبار قرار داشتند، به دور از خانواده خود در کشور غریب و در شرایطی مبهم، محکوم شدند و آشکارا به حقوق آنها تجاوز شد.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه، این محاکمه جنایتکارانه و باطل این دو جوان بی گناه را محکوم کرده و مخالفت خود را با آن اعلام می‌کند.

ائتلاف جوانان، سازمان‌های حقوق بشر و کمیته‌های بین المللی و صاحبان وجدان را به اقدام فوری برای ابطال این حکم غیر انسانی و غیر قانونی دعوت می‌کند و خواستار آزادی فوری و بازگشت آنها به کشورشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha