شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عبدالله الصالح معاون دبیرکل جمعیت العمل الاسلامی بحرین

حوزه/ شیخ عبدالله الصالح با اشاره به وقایع اخیر این کشور گفت: از ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ تا امروز انقلاب ملت بحرین متوقف نشده، البته در صورت وقوع تجاوز آشکار علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم انقلاب ملت بحرین شعله ورتر می شود.

شیخ عبدالله الصالح روحانی بحرینی  با اشاره به اهداف آل خلیفه از صدور حکم سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم به سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گفت: هدف اصلی از این اقدام از بین بردن انقلاب جوانان 14 فوریه و اهانت و توهین طایفه ای از طریق توهین به شخصیت های علمی و علمایی بزرگ همچون آیت الله شیخ عیسی قاسم است.
وی ادامه داد: آمریکا و عربستان سعودی در این اقدام اخیر نقش دارند و نقش عربستان سعودی پلید مخالفت با اراده ملی و محافظت و پشتیبانی از ساختارهای قبیله‌ای در منطقه است، اما آمریکا در چنین قضایایی پنهان می شود و پنهانی از آل سعود و سازمان های جاسوسی آنها در منطقه حمایت می کند.
شیخ عبدالله الصالح در پاسخ به این سوال که اگر حکومت برای اجرای در خواستش به زور متوسل شود آیا شاهد انتفاضه بزرگ در بحرین خواهیم بود، گفت: بدون هرگونه اقدام عملی علیه جناب شیخ عیسی قاسم، انقلاب در بحرین وجود دارد ، از 14 فوریه 2011 تا امروز  انقلاب ملت بحرین متوقف نشده البته در صورت چنین تجاوز آشکاری علیه آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم و انتقال اجباری ایشان به خارج از بحرین انقلاب ملت بحرین شعله ورتر می شود.

* یکی از جوانان بحرینی به 172 سال حبس به همراه 3بارسلب تابعیت محکوم شده است

وی با اشاره به یکی دیگر از تجاوزات اخیر درباره جوانان انقلابی بحرین گفت: احمد محمد عبدالله الغسره یکی از جوانان انقلابی بحرینی است که 19 ساله دارد و از سال 2015 از سوی حکومت آل خلیفه بازداشت شده  و به 172 سال حبس به همراه 3بارسلب تابعیت و احکام ظالمانه دیگر محکوم شده است.
حجت الاسلام الصالح تصریح کرد: احمد الغسره از جوانان مومنی است که حضور همیشگی در مناسبات دینی در روستای بنی جمره داشت. وی در حالی بازداشت شد که بسیار جوان بود و هنوز هجدهمین سال از بهار عمرش کامل نشده و از ادامه تحصیل نیزمحروم شده است.
روحانی بحرینی اظهار داشت: وى بيش از يک سال را در زندان حوض الجاف سپرى مى کرد اما چندی پیش خانواده او از تماس مركز آگهى پليس بحرین تعجب کردند كه پسرشان در اين مركز هست، و تقاضای لباس براى او داشتند.
وی افزود: با توجه به برخورداري مزدوران آل خلیفه  از آزادي در زمينه شكنجه متهمان به فرار و همچنين محروم كردن آنها از غذا و كليه حقوق اساسي شان، والدين و خانواده وی بسيار نگران جان پسرشان هستند.
روحانی بحرینی در پایان گفت: طرفداران و حامیان  آزادی و حقوق بشری در خواست تلاش و حرکت جدی برای نجات این جوان و بقیه جوان های دیگر که از سوی وزارت کشور اخیرا به اتهام تلاش برای فرار از زندان  معرفی شدند دارند که این یکی دیگر از خدعه های آل خلیفه هست.
گفت و گو: وجیهه سادات حسینی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha