پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام توکل استاد اخلاق

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: با تداوم گستاخی ها و جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین شاهد شکل گیری انتفاضه در میان مردم این کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اقدام دولت بحرین در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم نشان داد که رژیم آل خلیفه دست به رفتار خطرناک و در عین حال جاهلانه ای زده است که بی شک تبعات آن در ادامه دامن گیرش خواهد شد.

وی همچنین افزود: بسیار امیدواریم که این اقدام ظالمانه رژیم حاکم بر بحرین منجر به بیداری بیشتر مردم این کشور و شکل گیری یک انتفاضه و در نهایت نابودی آل خلیفه در این کشور شود.

استاد اخلاق حوزه  همچنین با بیان این که حکام بحرین با حمایت های استکبار جهانی و رژیم ظالم آل سعود عربستان دست به این قبیل جنایات و گستاخی ها می زند، گفت: حقیقتی که وجود دارد این است که رژیم آل خلیفه از خود استقلالی ندارد و همواره تحت تاثیر عربستان سعودی است و در واقع به عنوان یک مزدور در منطقه مجری دستورات اربابان آمریکایی و سعودی خود می شد.

وی با اشاره به این که در برابر این قبیل اقدامات شیعیان و مسلمانان نباید ساکت بنشینند ، خاطرنشان کرد: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که تابعیت یک شخص جا افتاده و رهبر گروه بزرگی از مردم صرفاً به خاطر اعتراض به دولت از او سلب شود و این ها نشان دهنده حماقت و جهالت سران بحرین است که حتی عقل حکومت داری هم ندارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha