یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ جمعی از روحانیون زندانی در زندان‌های بحرین از جمله شیخ علی سلمان با صدور بیانیه‌ای لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعی از روحانیون زندانی در زندان‌های بحرین از جمله شیخ علی سلمان با صدور بیانیه‌ای لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

در این بیانیه که از طرف شيخ علي سلمان، شيخ عبدالجليل المقداد، شيخ سعيد النوري، شيخ محمد حبيب المقداد، شيخ عبدالهادي المخوضر و شيخ ميرزا المحروس صادر شده، اهانت و تجاوز به مقام شیخ عیسی قاسم محکوم شده است.

در این بیانیه آمده است: آنچه در شخصیت ایشان از بزرگی مقام و خیرخواهی وجود دارد سبب می شود ایشان برای هر آزاده و بزرگی الگو باشد. وظیفه حکومت این است که با اندیشه و فکر به سخنان و موعظه های ایشان گوش کند ولی گوش ها کر شده و روی قلب ها پرده ای کشیده شده و عقول به وسیله جهل محاصره شده است.

* با شیوه مسالمت آمیز نگذارید دست کسی به ایشان برسد

روحانیون در بند بحرینی در ادامه خطاب به ملت بحرین خاطرنشان کردند: به ملت شریف و فداکار می‌گوییم به گونه ای ایستادگی کنید که که تاریخ آن را با کلمات نورانی در خود ثبت کند و کرام الکاتبین آنرا بنویسد و این کار با بودن در کنار شیخ و دفاع از او به دست می‌آید و با شیوه مسالمت آمیز نگذارید دست کسی به ایشان برسد.

روحانیون در بند بحرینی به ملت خود هشدار دادند: سستی در این زمینه به خواری و تحقیر خواهد انجامید و در آن هنگام هیچ کسی مصون از حرمت و کرامت نخواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به شیخ عیسی قاسم آمده است:‌ ای پدر بزرگوار تو همیشه مدافع ملت بودی و ایستادگی و موضع گیری های تو همچون صفحه نوری الهام بخش خواهد ماند که آزادگی را ادامهع می دهد. خداوند تو را حفظ کند و در پناه او باشی.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha