جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 386146
۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
بحرین

حوزه/ روز گذشته شبکه العربیة در اقدامی شیطنت آمیز و فریبکارانه اعلام کرد ۵۴ نفر از علما و روحانیون بحرین با اقدامات آل خلیفه موافق و با سخنان مسئولان ایرانی درباره اوضاع بحرین مخالفند که این شیطنت العربیه با واکنش علمای بحرین روبرو شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته شبکه العربیة در اقدامی شیطنت آمیز و فریبکارانه اعلام کرد 54 نفر از علما و روحانیون بحرین با اقدامات آل خلیفه موافق و با سخنان مسئولان ایرانی درباره اوضاع بحرین مخالفند.

این اقدام شبکه العربیه با واکنش علمای بحرین روبرو شد تا جایی که برخی از آنها در رد این ادعا بیانیه صادر کردند و تاکید کردند مطالبی که به آنها نسبت داده شده دروغ و بی اعتبار است.

در این راستا حجت الاسلام سید صادق السید علی کمال الغریفی گفت: مطالبی که از طرف من بیان شده نادرست است و نام من بدون اطلاع من در لیست این علما گنجانده شده است.

شیخ حسن عبدالله المتروک نیز با صدور بیانیه ای گفت: متاسفم که برخی نام مرا در این لیست گنجانده اند تا فتنه دیگری را رقم بزنند.

وی افزود: همه خط و جهت گیری سیاسی مرا از دهه نود تا کنون می دانند و روشن است که من در مسیر شورای علمای بحرین و تجمع کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم هستم.

شیخ محمد سعید العرادی نیز در این رابطه گفت: کسی از من برای صدور این بیانیه علیه ایران و تایید آل خلیفه اجازه نگرفته و مشورت نکرده است و من می دانم بسیاری از علمایی که نام آنها در این لیست آمده کسی از آنها اجازه نگرفته و از خدا می خواهیم ما را از فتنه ها نجات دهد.

شیخ محمد ملا علی عبدالنبی آل ضیف الدمستانی نیز با صدور بیانیه ای گفت: روز گذشته نام تعدادی از علما منتشر شد و ادعا شد که این علما موافق اقدامات آل خلیفه هستند و متاسفانه نام من نیز در میان این علما بود در حالی که من هیچ ارتباطی با این بیانیه نداشته و ندارم و آن را تکذیب می کنم و بر این باورم که این بیانیه برای بدنام کردن علما و ایجاد فتنه میان مردم ساخته و منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha