پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای شیعه بحرین گفت: جامعه بحرینی همگی در خصوص اصلاح کشور مسئول هستند و مسئولیت اصلی بر عهده رژیم است و اگر رژیم یک گام بردارد، ملت بحرین بی تردید گام های متعددی را برخواهند داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای شیعه بحرین گفت: جامعه بحرینی همگی در خصوص اصلاح کشور مسئول هستند و مسئولیت اصلی و پایه بر عهده رژیم است و اگر رژیم یک گام بردارد، ملت بحرین بی تردید گام های متعددی را برخواهند داشت.

آیت الله غریفی در سخنرانی هفتگی خود در مسجد امام صادق (علیه السلام) منامه گفت:  اگر نیت جدّی برای اصلاح حاصل شود و اراده ها و فضا مهیا شود و مذاکرات، گفتگو ها و نشست ها آغاز شود، راه حل ها سخت نخواهد بود.

ایشان تاکید کرد: همگی می خواهند که بحران های کشور حل و فصل شود؛ چراکه این یک ضرورت فوری است و اگر بحران ها به تنگنا ها تبدیل شود در این صورت یافتن راه حل بسیار دشوار و سخت می شود و نظام و ملت بحرین ضرر می کنند.

آیت الله غریفی تصریح کرد: تا زمانی که خواسته های مردم، به حق و عادلانه است و تمامی قوانین آن را تأیید می کند، راه میان گزینه های نظام و خواسته های مردم، پیچیده نخواهد بود.

این عالم بحرینی افزود: زمانی که سیاست های نظام با خواسته های عادلانه مردم مطابقت داشته باشد، نه کسی پیروز می شود و نه کسی شکست می خورد، بلکه وطن پیروز می شود و زمانی که وطن پیروز شود، در واقع ملت و نظام پیروز شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha