جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر سعید الشهابی

حوزه/ دکتر سعید شهابی رئیس جنبش احرار البحرین انتقام جویی سازمان یافته رژیم آل خلیفه از انقلابیون و رهبران آنها را محکوم کرد و گفت: حسن مشیمع و عبدالوهاب حسین دو تن از رهبران انقلابی و زندانی بحرین هستند که با وجود بیماری شدید، از امکان درمان و مداوا محروم هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دکتر سعید الشهابی رئیس جنبش احرار البحرین و از انقلابیون فعال بحرینی روز گذشته انتقام جویی سازمان یافته رژیم آل خلیفه از انقلابیون و رهبران آنها را محکوم کرد و گفت: حسن مشیمع و عبدالوهاب حسین دو تن از رهبران انقلابی و زندانی بحرین هستند که با وجود بیماری شدید، از امکان درمان و مداوا محروم هستند و مدیریت زندان اجازه دست یابی آنها به دارو را نمی‌دهد.

شهابی ادامه داد: رژیم آل خلیفه در بحرین در رؤیاهای طلایی خود غرق شده و از واقعیت های کشور فاصله گرفته است و دروغ پردازی های اخیر رژیم درباره سازمان عفو بین الملل و وضعیت حقوق بشر در بحرین نیز در همین راستا صورت گرفت و این در حالی است که رژیم همچنان به شکنجه آزادگان ادامه می‌دهد و حقوق بشر را در کشور نقض می‌کند و زندانیان را حتی از دسترسی به داروی ضروری خود محروم می‌کند.

لازم به ذکر است سفارت آل خلیفه در لندن به تازگی ادعا کرده بود که قراردادی را با سازمان عفو بین المللی امضا کرده است، اما عفو بین الملل با صدور بیانیه ای این ادعا را تکذیب و تاکید کرد: این سازمان مطلقا هیچ قراردادی با سفارت بحرین امضا نکرده است و ما در زمان مقرر گزارش سالیانه خود درباره حقوق بشر را منتشر خواهیم کرد.

شهابی این اقدام عفو بین الملل را یک سیلی محکم به سفارت بحرین در لندن توصیف کرد و این سفارت را لانه فساد آل خلیفه در لندن دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha