شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
"حسن مشیمع" زندانی انقلابی بحرین

حوزه/ "علی مشیمع" فعال بحرینی گفت: وضعیت سلامت "حسن مشیمع" زندانی انقلابی و رئیس جنبش حق، به شدت وخیم شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "علی مشیمع" فعال بحرینی گفت: وضعیت سلامت "حسن مشیمع" زندانی انقلابی و رئیس جنبش حق، به شدت وخیم شده است.

فرزند حسن مشمیع در صفحه توئیتر، جزئیات دردناکی از وضعیت سلامت پدرش که ۷۳ ساله است، بیان کرد و گفت: در پی فشار بیماری قند، عوارض خطرناکی در حسن مشیمع ظاهر شده است و از جمله آنها؛ تورم غیر طبیعی پاها به همراه لکه های سیاه، تورم بزرگ در ساق پا و درد شدید در زانو است.

وی با بیان اینکه پدرم به هنگام راه رفتن لنگ می زند و خیلی سخت حرکت می کند و این حرکت با درد همراه است، افزود: پدرم خسته به نظر می رسد و به اندازه لازم تحت درمان قرار نگرفته است.

این فعال بحرینی تصریح کرد: پدرم حدود دو ماه در ساختمان ۱۰ زندان مرکزی "جو" به بهانه نوبت پزشکی، غرنطینه بود، امّا اقدامات انجام گرفته تنها ظاهری و جنبه نمایشی داشته است. در واقع اکنون وضعیت سلامت وی به صورت چشمگیر وخیم شده و ما خیلی نگران جان او هستیم.

کوتاهی درمانی در کنار استمرار حبس ظالمانه، جنایت دیگری است

علی مشیمع تأکید کرد: کوتاهی درمانی، جنایتی که است که به جنایت استمرار حبس ظالمانه او افزوده می شود.

فرزند مشیمع همچنان نسبت به وضعیت سلامت پدرش هشدار می دهد و این دومین باری است که سلامت دبیرکل جنبش حق به شدّت وخیم می شود.

علی مشیمع ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۰ گفته بود که وضعیت سلامت پدرش رو به وخامت است و در آن زمان به بخش اورژانس بیمارستان نظامی منتقل شد و بعد از ۶ ساعت به زندان بازگشت. پزشکان بدون اینکه دلیل حقیقی وضعیت سلامتش را متوجه بشوند، در بخش اورژانس دستگاه تنفس مصنوعی وصل کردند و آنها شک داشتند که او سکته کرده باشد.

شایان ذکر است که حسن مشیمع دبیرکل جنبش حق بحرین از سال ۲۰۱۱ میلادی در زندان به سر می برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha