پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسن مشیمع رئیس جنبش حق بحرین

حوزه/ علی مشیمع فعال بحرینی از وخامت دوباره وضعیت سلامت پدرش حسن مشیمع، رئیس جنبش حق بحرین خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علی مشیمع فعال بحرینی از وخامت دوباره وضعیت سلامت پدرش حسن مشیمع رئیس جنبش حق بحرین خبر داد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: وضعیت سلامت پدرم دوباره وخیم شده و به بخش اورژانس بیمارستان نظامی منتقل شد و پس از ۶ ساعت به زندان بازگشت. این بار دوم است که در بخش اورژانس به او دستگاه تنفس مصنوعی وصل می شود و دلیل حقیقی این وخامت سلامت مشخص نیست.

علی مشیمع افزود: پدرم گفت که پزشکان به سکته شک داشتند و بعد از انجام معاینات به نتیجه مشخصی نرسیدند، امّا وعده دادند که در روز های آینده به پزشک متخصص قلب معرفی کنند.

فعال بحرینی تصریح کرد: بار گذشته هم وعده دادند که به پزشک متخصص معرفی می کنند، امّا این کار را نکردند و بار دیگر وضعیت سلامتش وخیم شد.

مشیمع در خصوص وضعیت پدرش گفت: پدرم به بیماری های متعدد گرفتار است و پیوسته فشار خون و قندش بالا می رود و روزانه ۴ انسلولین و قرص استفاده می کند. هفت ماه است که منتظر نوبتی برای معاینه سرطان می باشد و ۴ ماه است که مشکل شنوایی دارد و درمانی دریافت نکرده و همچنین دارای بیماری های مزمنی است که برای زندگی اش خطرناک است.

شایان ذکر است که حسن مشیمع در سال ۲۰۱۱ میلادی به خاطر نقش داشتن و همراهی با رهبران دیگر در انقلاب فوریه بحرین، به زندان ابد محکوم شده شده است. در آن سال ده ها هزار نفر از شهروندان که بیشتر آنها شیعه بودند، به خیابان ها آمده و خواستار یک دولت منتخب شدند که از سیاست های تبعیض نژادی و آزار و اذیت شیعیان دست بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha