چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه/ جنبش آزادگان بحرین گفت: آمریکا یک روز هم از ملت های ستم دیده دفاع نکرده است، بلکه از رژیم های دیکتاتوری از جمله رژیم بحرین، امارت و سعودی حمایت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش آزادگان بحرین در بیانیه ای با عنوان "ملت ما از خداوند انتظار حمایت دارد و توقع هیچ خیری از آمریکا ندارد" ولادت حضرت نبی اکرم (ص) را تبریک گفت و این ولادت را آغاز خیر برای بشریت و آغاز تغییر هدفمند در مسیر آزادی انسان و پایان پروژه ظلم و ستم و برده داری قبیله ای دانست.

ملت بحرین زیاد به سیاست خارجی آمریکا امیدی ندارند

این جنبش با بیان اینکه ملت بحرین زیاد به سیاست خارجی آمریکا امیدی ندارند، اشاره کرد: اکثر تصمیم گیری های راهبردی آمریکا ثابت است که توسط کنگره، نیرو های مسلح و سازمان اطلاعات و کاخ سفید انجام می گیرد.

آمریکا یک روز هم از ملت های ستم دیده دفاع نکرده است

جنبش آزادگان تصریح کرد: آمریکا یک روز هم از ملت های ستم دیده دفاع نکرده است، بلکه از رژیم های دیکتاتوری از جمله رژیم بحرین، امارت و سعودی حمایت کرده است.

این جنبش انقلابی به حمایت بی سابقه دونالد ترامپ از عربستان سعودی به ویژه بعد از ترور جمال خاشقچی در سفارت این رژیم در استانبول اشاره کرد و گفت: مایک پمپئو بدترین وزیر امور خارجه در تاریخ ایالات متحده آمریکا بوده و سیاست های آن صهیونیستی است.

 جنبش آزادگان بحرین تصریح کرد: رژیم آل خلیفه از طریق توافقنامه عادی سازی روابط با اسرائیل که با حمایت آمریکا به امضا رساند، هم پیمانی با صهیونیست ها را بر هم پیمانی با ملت بحرین ترجیح داد.

سرکوب گسترده بحرینی ها به خاطر مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل

این جنبش به سرکوب گسترده بحرینی ها به خاطر مخالفت آنها با عادی سازی روابط با اسرائیل و توصیف کردن آن به خیانت به ملت و مسئله فلسطین، اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها ملت بحرین و ملت عربستان و هر ملت دیگر را از رنج و بد بختی نجات نخواهد داد؛ چراکه برپایی نظام سیاسی عادلانه در خاورمیانه از اولویت های آنها نیست.

در صورت وقوع بهار عربی دوم در منطقه، بحرین بدون شک جزء آن خواهد بود

جنبش آزادگان با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی در بحرین وخیم بوده و بدهی عمومی به حد بی سابقه رسیده و از آستانه ۱۳ درصد از تولید داخلی عبور کرده است، افزود: در صورت وقوع بهار عربی دوم در منطقه، بحرین بدون شک جزء آن خواهد بود.

این جنبش بحرینی بیان داشت: تحولات ماه های اخیر، بیانگر نشاط و سر زنده بودن ملت بحرین و آمادگی آن برای جانفشانی و توجه به امور امت و التزام آن به مسئله فلسطین و دفاع است. همه این ها اعتماد به حتمی بودن سرنگونی رژیم مستبد و خائن آل خلیفه و پیروزی اراده مردمی در تحقق تغییر و رسیدن به آزادی، امنیت و آرامش را افزایش می دهد و به آن عمق می بخشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha