شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نیرو های "سپر جزیره"

حوزه/ جنبش آزادگان بحرین به مناسبت سالگرد اشغالگری سعودی-اماراتی در بحرین در ۱۴ مارس ۲۰۱۱ میلادی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش آزادگان بحرین به مناسبت سالگرد اشغالگری سعودی اماراتی در بحرین در ۱۴ مارس ۲۰۱۱ میلادی به هدف سرکوب انقلاب ۱۴ فوریه بیانیه ای با عنوان "در دهمین سالگرد: ملت اشغالگران سعودی و اماراتی را شکست داد و مزدوران آل خلیفه را سرنگون خواهند کرد"، صادر کرد.

این جنبش اشغالگری سعودی اماراتی را یکی از بزرگترین جنایت هایی برشمرد که از زمان آغاز اشغالگری آل خلیفه قبل از دویست سال، اتفاق افتاد.

جنبش آزادگان بحرین اشاره کرد: این اشغالگری تجاوز بیگانه علیه حاکمیت کشور و به حاشیه راندن ملت و مصادره حق آن در تعیین سرنوشت به شمار می رود.

این جنبش، رژیم بحرین را مسئول این اشغالگری دانست که برای سرکوب ملتی که برای مطالبه حقوق خود انقلاب کرد، از ارتش سعودی کمک گرفت.

نیرو های "سپر جزیره" مرتکب جنایت هایی مثل کشتار و تخریب مساجد و تقویت رژیم آل خلیفه شده اند

جنبش آزادگان با بیان اینکه ملت بحرین نیرو های "سپر جزیره" را نیروی دشمن می داند که برای مقابله با آن ها تأسیس شده است، افزود: این نیرو ها مرتکب جنایت هایی مثل کشتار و تخریب مساجد و تقویت رژیم آل خلیفه شده اند.

این جنبش بحرینی با بیان اینکه اشغالگری سعودی در چند دستگی اعضای شورای همکاری خلیج فارس نقش داشته است، اشاره کرد: این اشغالگری، شورای همکاری را به محل گردهمایی خانواده های حاکم تبدیل کرده که در کنار یکدیگر علیه ملت های کشور حاشیه خلیج فارس ایستادند.

جنبش آزادگان در پایان تأکید کرد: ملت بحرین علی رغم همه این ها، به انقلاب خود تا آزادی کشور از دست اشغالگران و ظلم و طاغوت ادامه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha