پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امارات و اسرائیل

حوزه/ شرکت های رژیم اشغالگر بعد از عادی سازی روابط، بازاریابی و تبلیغ تولیدات و کالا های خود را در بازار اماراتی آغاز کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شرکت های رژیم اشغالگر بعد از عادی سازی روابط میان اسرائیل و امارات و امضای یادداشت تفاهم در زمینه های مختلف، بازاریابی و تبلیغ تولیدات و کالا های خود را در بازار اماراتی آغاز کرده اند.

به گفته رسانه ها، یک هیئت اسرائیلی هفته گذشته با یک هواپیمای ویژه وارد دبی شده و با تاجران برجسته و مسئولین دولت امارات دیدار داشته است.

رسانه های تصریح کردند: در این هیئت اسرائیلی، مسئول سابق سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) حضور داشته است. وی اکنون یک تاجر است و در خصوص محصولات بیابانی تخصص دارد و قبل از عادی سازی روابط، به امارات سفر داشته و در پشت پرده برای تقویت روابط دو طرفه فعالیت داشته است.

نمایندگان شرکت های اسرائیل با شرکای اماراتی نشست های ویژه ای داشته و در این سفر از اماکن دیدنی شهر بازدید کردند.

محمد مندیل مدیر اجرایی طرح "شرکای راهبردی" وابسته به گروه سرمایه گذاری"رویال گروپ" که مرکز آن در ابوظبی است، معتقد است که تولید نخود پودر شده "پروتئین" که شرکت اسرائیلی "انوفو پرو" آن را تولید می کند، یکی از تولیداتی است که می توان با اسرائیل در سطح منطقه همکاری کرد.

شایان ذکر است که امارات به همراه بحرین در ۱۵ سپتامبر گذشته توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیلی امضا کردند و بعد از آن سودان در ۲۳ اکتبر به این کاروان شوم پیوست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha