یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اسرائیل و مراکش

حوزه/ مراکش در حاشیه مشارکت در کنفرانس سازمان جهانی مالکیت فکری (ویپو) در ژنو، با رژیم اسرائیل یادداشت تفاهم رسمی امضا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مراکش در حاشیه مشارکت در کنفرانس سازمان جهانی مالکیت فکری (ویپو) در ژنو، در خصوص مالکیت فکری با رژیم اسرائیل یادداشت تفاهم رسمی امضا کرد.

در همین راستا، "ایال داوید" رئیس دفتر ارتباطات اسرائیل در مراکش، گفت: اولین یادداشت تفاهم رسمی بین مراکش و اسرائیل در خصوص مالکیت فکری با حضور مدیر دفتر مالکیت صنعتی و تجاری و همتای اسرائیلی به امضا رسید.

وی افزود: این توافقنامه در خصوص تقویت ابتکار و روابط بین نو آوران مراکشی و اسرائیلی می باشد.

از سوی دیگر عبد العزیز بیقیقی مدیرکل دفتر مالکیت صنعتی و تجاری مراکش گفت: مالکیت فکری نقشی محوری در رشد اقتصادی، اجتماعی و فناوری دارد.

همچنین عمر نیبر نماینده دائم مراکش در ژنو اشاره کرد: اسرائیل و مراکش امروز در کنار هم گام های تاریخی را در چارچوب فعالیت و افق های سازمان جهانی مالکیت فکری بر می دارند و این کار را از طریق اعتماد بر روابط دو جانبه انجام می دهند.

وی افزود: این یادداشت تفاهم بیانگر تمایل ما به توسعه روابط و مشارکت در زمینه ابتکار، ابداع و تکنولوژی های پیشرفته و عرصه های دیگر بین مراکش و اسرائیل است.

از سوی دیگر مراف الون شاهار نماینده دائمی رژیم اسرائیل در ژنو، بیان داشت: این توافقنامه به مبتکران این فرصت را می دهد که آینده درخشان تری را برای نسل های آینده در اسرائیل و مراکش رقم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha