پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 927110
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
اسرائیل و امارات

حوزه/ یک هیئت اسرائیلی متشکل از رؤسای سازمان های بخش تجارت، صنعت و سرمایه گذاری به دعوت اتحادیه تجارت و صنعت امارات به شهر دبی سفر می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک هیئت اسرائیلی متشکل از رؤسای سازمان های بخش تجارت، صنعت و سرمایه گذاری به دعوت اتحادیه تجارت و صنعت امارات به شهر دبی سفر می کنند.

بر اساس گفته شبکه اسرائیلی "آی ۲۴"، این سفر با هدف پیشروی سریع در راه های همکاری در بخش کار و تجارت میان اسرائیل و امارات است.

همچنین این سفر برای تلاش در جهت آغاز فعالیت تجاری آزاد با کشور های حاشیخ خلیج فارس، شرق آفریقا و جنوب آسیا از طریق مناطق تجاری عالی در کشور امارات انجام می گیرد.

این هیئت اسرائیلی متشکل از رئیس اتحادیه اتاق بازرگانی، رئیس اتحادیه اتاق صنعت، رئیس مرکز کار و تجارت و رئیس موسسه صادرات و رئیس اتحادیه کشاورزان اسرائیل است.

اعضای این هیئت با همتایان خود در بخش اقتصادی امارات برای آشنایی با مراکز تجاری مرکزی در دبی که برای اولین بار برای بازرگانان اسرائیل در دسترس خواهد بود، نشست برگزار خواهند کرد.

بنا به گفته این شبکه اسرائیلی، سازمان های اقتصادی میزان تجارت میان اسرائیل و امارات در آینده را سالانه میلیارد ها دلار و حتی بیشتر تخمین می زنند و صادرات اسرائیل با تکنولوژی پیشرفته بر امارات تمرکز خواهد داشت و این صادرات در زمینه تجهیزات پزشکی، فناوری کشاورزی، انرژی خورشیدی، شیرن کردن آب و دارو و غیر آن می باشد.

 شایان ذکر است که قبل از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان اسرائیل و امارات، روابط تجاری غیر رسمی میان رژیم صهیونیستی و امارات از طریق کشور های میانجیگر در اروپا و ایالات متحده آمریکا برقرار بود.

رژیم اسرائیل، امارات و بحرین در پانزدهم ماه سپتامبر گذشته در کاخ سفید توافقنامه عادی سازی روابط امضا کردند که این روند با حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha