شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بورس اسرائیل

حوزه/ رژیم اشغالگر اسرائیلی پروژه مشترکی را با همکاری اتاق بین المللی دُبی برای جذب سرمایه گذاران اماراتی در بورس تل آویو آغاز کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رژیم اشغالگر اسرائیلی پروژه مشترکی را با همکاری اتاق بین المللی دُبی برای جذب سرمایه گذاران اماراتی در بورس تل آویو آغاز کرده است.

بورس تل آویو گفت: در پایان ماه جاری کنفرانسی با عنوان "دبی اسرائیل" مأموریت افق‌های آینده" در بازه زمانی ۲۸ فوریه تا ۳ مارس ۲۰۲۲ در دبی برگزار می‌شود.

بورس تل آویو اشاره کرد: این همکاری اولین گام در پروژه مهمی است که هدف از آن تقویت و توسعه روابط اقتصادی بین امارات و اسرائیل و تشویق سرمایه‌های جهانی به بازار سرمایه اسرائیل از طریق بورس و افزایش فعالیت شرکت‌های اسرائیلی در بازار امارات است.

بورس تل آویو ادامه داد: شرکت‌های کشورهای پیشگام و نهادهای سرمایه گذاری بزرگ از سرتاسر کشور امارات و نمایندگان شرکت‌های بزرگ رژیم اسرائیل در این کنفرانس حضور خواهند یافت.

بر اساس این گزارش، ۲۲ شرکت بزرگ اسرائیلی از جمله شرکت ارتباطات "بزک" و شرکت "حفاری دلک" و شرکت‌های انرژیی و بیمه و ۶ شرکت بزرگ اماراتی در این کنفرانس شرکت می‌کنند.

از سوی دیگر "حمد بوعمیم" رئیس و مدیر اجرایی اتاق تجارت و صنعت دبی در بیانیه‌ای گفت: برگزاری این کنفرانس و مأموریت تجاری آن، فرصت خوبی برای اسرائیل و امارات برای استفاده از همکاری موجود و شناسایی افق‌های تجاری به شمار می‌رود.

وی افزود: این فرصتی برای معرفی تاجران اسرائیلی به اقتصاد دبی و محیط کار آن است و موجب افزایش رقابت در امارات به عنوان مرکز تجارت جهانی به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha