جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمد الشامسی روزنامه نگار اماراتی

حوزه/ حمد الشامسی با بیان اینکه مقامات امارات قوانینی را برای جرم انگاری اعتراض به عادی‌سازی روابط با اسرائیل وضع کرده، گفت: موساد از سال ها پیش در امارات فعالیت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حمد الشامسی روزنامه نگار اماراتی و عضو "انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل" با بیان اینکه مقامات امارات قوانینی را برای جرم انگاری اعتراض به سیاست های آن وضع کرده، گفت: موساد از سال ها پیش در امارات فعالیت می کند و تل آویو و ابوظبی در پروژه های مشترک همکاری دارند که همکاری دارند که مهم ترین آن دشمنی با بهار عربی و ایران است.

اسرائیل به بهانه حمایت از امارات در برابر تهران، در این کشور حضور می یابد

وی با اشاره به اینکه اسرائیل از طریق امکانات اماراتی برای نفوذ رسانه ای در جهان عربی تلاش می کند، افزود: این بعید نیست که اسرائیل به بهانه حمایت از امارات در برابر تهران، در این کشور حضور نظامی داشته باشد.

الشامی بیان داشت: نبود فریاد دیگر در داخل امارات در خصوص عادی سازی روابط با اسرائیل به خاطر سیاست امنیتی است که مقامات اماراتی از ده سال پیش در پیش گرفته است. ملت امارات در داخل دست بسته و سرکوب شده اند و اگر مخالف سیاست های دولت باشند، نمی توانند نظرشان را بیان کنند و مقامات اماراتی تعدادی از مخالفان را بازداشت کرده است.

ملت کشور های حاشیه خلیج فارس در کنار مسئله فلسطین بوده و هستند

روزنامه نگار اماراتی ادامه داد: ملت کشور های حاشیه خلیج فارس در کنار مسئله فلسطین بوده و هستند و ملت امارات جشنواره های مختلفی را در حمایت از انتفاضه فلسطینی ها علیه اشغالگران برگزار کرده و فعالیت های متعددی در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوز رژیم اسرائیل داشته است.

هدف امارات از عادی سازی روابط مبارزه با بهار عربی و دشمنی با ایران است

عضو کمیته مقاومت علیه عادی سازی روابط تصریح کرد: اهداف ابوظبی از عادی سازی روابط با تل آویو می تواند اهداف سیاسی باشد و آن این که اسرائیل و امارات در پروژه های مشترکی همکاری می کنند که مهمترین آن مبارزه با استمرار بهار عربی به ویژه در مصر و دشمنی با ایران است.

وی بیان داشت: موساد اسرائیل، سال های طولانی در امارات فعالیت می کند و بنیامین نتانیاهو در یکی از توئیت های خود به آن اشاره کرده است. فعالیت های سازمان اطلاعات اسرائیل در امارت، دلیل کافی برای قدرت موساد در نفوذ در تصمیمات سیاسی و امنیتی امارات به شمار می رود.

اسرائیل از امضای توافقنامه با امارات بیشترین سود را می برد

روزنامه نگار امارات تصریح کرد: اسرائیل از امضای توافقنامه با امارات بیشترین سود را می برد که از جمله آنها؛ نفوذ رسانه ای در کشور های عربی به ویژه کشور های حاشیه خلیج فارس و تبلیغ پروژه های خود و نفوذ در آگاهی عربی و خوب نشان دادن جلوه خود است. ملت امارات و افراد مقیم در این کشور از قدرت خرید بالایی برخوردار هستند و این بازار ها مورد توجه کالاهای  اسرائیلی قرار خواهد گرفت و موجب تقویت قدرت اقتصادی اسرائیل می شود. همچنین باعث می شود پای اسرائیل به مرز های ایران برسد.

ملت های آزاده باید شرکت های اماراتی و بحرینی را تحریم کنند

الشامسی ملت های منطقه را به ایستادگی در برابر این عادی سازی روابط با اسرائیل دعوت کرد و گفت: ملت های آزاد باید تمامی شرکت های اماراتی و بحرینی که با رژیم اسرائیل رابطه دارند را تحریم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha