پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
"حسن مشیمع" رهبر جنبش حق و روحانی انقلابی بحرین

حوزه/ "علی مشیمع" فعال بحرینی گفت: کوتاهی پزشکی در طی این مدّت، زندگی پدرم را در معرض خطر قرار می دهد و تا امروز افزایش شدید قند خون کنترل نشده و این مسئله خطرناک و بسیار نگران کننده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "علی مشیمع" فعال بحرینی و فرزند "حسن مشیمع" رهبر جنبش حق و روحانی انقلابی بحرین گفت: دو هفته است که پدرم وارد بیمارستان شده و آزمایشات و معاینات صورت گرفته آنچه را ما در خصوص وجود مشکلات سلامتی که به صورت هولناک شدید شده، می گفتیم را ثابت کرد.

وی افزود: کوتاهی پزشکی در طی این مدّت، زندگی وی را در معرض خطر قرار می دهد و تا امروز افزایش شدید قند خون کنترل نشده و این مسئله خطرناک و بسیار نگران کننده است.

مشیمع در صفحه توئیتر نوشت: پدرم منتظر انجام عمل پروستات و درمان فوری زانو درد است که او را زمین گیر کرده و مانع حرکت او می شود. او نیازمند پیگیری دقیق و برنامه درمان مشخض برای مشکلات دیگر سلامتی است که پیشتر بارها به آن اشاره کرده ام.

مسئول درمان از تحویل پرونده پزشکی به خانواده یا پدرم امتناع می کند

این فعال بحرینی تصریح کرد: مسئله عجیب و وحشتناک این است که مسئول درمان از تحویل پرونده پزشکی به خانواده یا پدرم امتناع می کند و به وضوح در مورد آسیب هایی که به کلیه و معده ای او وارد شده، حرف نمی زند.

علی مشیمع ادامه داد: بدون شک حضور پدرم در بیمارستان و پذیرش ارتباط خانواده با او بعد از سال ها رنج و کوتاهی پزشکی، مسئله مهمی است، امّا مهمتر از آن جدیت در درمان و شفافیت اطلاعات، این دو نکته تا الان مبهم و پنهان مانده است.

وی در پایان گفت: ما تأکید می کنیم که آزادی و درمان حق پدرم است و استمرار بازداشت او و سایر رهبران و زندانیان، ظلم و ستمی است که ملت بحرین هرگز تسلیم نخواهد شد.

گفتنی است، نتایج اولیه معاینات حسن مشیمع در بیمارستان بیانگر افزایش مستمر قند خون تا ۲۳۰ و افزایش فشار خون تا ۱۸ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha