جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ الدقاق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بحرینی‌ها در قم با بیان اینکه فشار های بین المللی بر آل خلیفه موثر واقع شد گفت: بیمارستان بین المللی بحرین بهترین بیمارستان بحرین و خصوصی است که مالک آن یکی از شیعیان بحرین است که به علما احترام زیادی می گذارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، طی روز های اخیر با وخیم شدن اوضاع سلامت شیخ عیسی قاسم و فشارهای بین المللی حکومت آل خلیفه ناگزیر به دادن مجوز برای انتقال ایشان به یک بیمارستان قابل اعتماد شد.

شیخ عبدالله الدقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی ها در ایران با اشاره به آخرین وضعیت این عالم برجسته بحرینی در گفت و گو با خبرنگار سرویس بین الملل حوزه گفت: امروز آیت الله شیخ عیسی قاسم مجاهد و عالم برجسته بحرین به بیمارستان بین المللی بحرین توسط خانواده ایشان منتقل شدند  و در حال حاضر در این بیمارستان بستری شدند .

وی ادامه داد: در این بیمارستان آزمایشات لازم خونی و عکس و  رادیولوژی در حال انجام هست و پزشکان منتظر جواب آزمایشات ایشان هستند. طبق معاینات انجام شده دارای فتق کمر و شکم هستند و نیاز به عمل جراحی دارند و امیدواریم انشالله به خانواده و ملت بحرین با صحت و سلامتی کامل بازگردند.

شیخ الدقاق با قابل اعتماد دانستن این بیمارستان گفت: بیمارستان بین المللی بحرین بهترین  بیمارستان بحرین و درجه یک و خصوصی است که  مالک آن یکی از شیعیان بحرین است که به علما احترام زیادی می گزارد. بنابراین شیخ عیسی قاسم زیر نظر پزشکان این  بیمارستان بوده و  نه پزشکان حکومت بنابراین این بیمارستان و کادر پزشکی آن  مورد اعتماد هستند.

روحانی بحرینی گفت: هنوز حصر خانگی شیخ عیسی قاسم وجود دارد  اما به دلیل  فشار بین المللی به رژیم  آل خلیفه ، و این که مسئله سلامت شیخ عیسی قاسم موضوع انسانی است وزارت کشور بحرین و وزارت بهداشت بحرین پذیرفتند که ایشان به بیمارستان بین المللی بحرین  انتقال پیدا کند.

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha