پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ رئیس شورای ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت: سخنان آیت الله عیسی قاسم به مناسبت سالگرد انقلاب بحرین، سخنی حکیمانه و فصل الخطاب بود و راه و مسیر را به وضوح نشان داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رئیس شورای ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پیامی به پایداری و مقاومت ملت بحرین، به ویژه خانواده های شهدا و تمامی زندانیان درود فرستاد.

وی در پیام خود گفت: سخنان آیت الله عیسی قاسم به مناسبت سالگرد انقلاب بحرین، سخنی حکیمانه و فصل الخطاب بود و راه و مسیر را به وضوح نشان داد.

رئیس شورای ائتلاف جوانان ادامه داد: سخنان  آیت الله قاسم امید به آینده را برانگیخت و آن یک سند سیاسی از یک رهبر مدّبر و آگاه است که می توان آن را به صورت عملی اجرایی کرد تا به اهداف رسید و مطالبات را تحقق بخشیده و تعیین سرنوشت کرد.

وی اشاره کرد: در سالگرد انقلاب بحرین تمامی کسانی که در داخل بحرین و خارج آن جانفشانی کردند را یاد آور می شویم و از اینکه برای رسیدن به پیروزی صبر و ثبات پیشه کرده اند، دستان آنان را می فشاریم و به شهدا و مجروحان انقلاب و زندانیان مقاوم در زندان رژیم آل خلیفه افتخار می کنیم.

 رئیس شورای ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در پایان بیان داشت: زمانی که ما مجروحین، شهدا و زندانیان را یاد آور می شویم، یاد آنها ما را به ادامه راه آنها و تکمیل این مسیر دعوت می کند و ما اهداف آنان را تا تحقق پیروزی ادامه می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha