جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 885053
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
بحرین

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن سالگرد آغاز انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین، علمای این کشور با صدور بیانیه ای تاکید کردند تجربه ثابت کرده است که ملت بحرین زیر بار ظلم و زور نرفته و تسلیم نمی شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه همزمان با فرا رسیدن سالگرد آغاز انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین، علمای این کشور با صدور بیانیه ای تاکید کردند تجربه ثابت کرده است که ملت بحرین زیر بار ظلم و زور نرفته و تسلیم نمی شوند و با وجود ظلم و ستم وزورگویی نیز کشور بحرین ثباتی نخواهد داشت.

علمای بحرین از تمام مردم بحرین خواستند در سالگرد انقلاب خود به خیابان ها و میادین انقلاب و جهاد سرازیر شوند و با استفاده از تمام ابزارهای مشروع و ممکن، دیدگاه خود را اعلام کنند.

علمای بحرین با اشاره به نزدیک شدن سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه با شهدا و مجروحان و قربانیان و زندانیان انقلابی بحرین و همچنین با شیخ عیسی قاسم به عنوان رهبر انقلاب و سایر بزرگان انقلاب خود تجدید پیمان کردند و برای ادامه دادن به راه انقلاب با ملت بحرین به ویژه خانواده های شهدا پیمان بستند.

در این بیانیه تاکید شده است: پیروزی ملت بحرین امری حتمی است زیرا این مردم برحق و خواستار حق هستند و به وعده یاری الهی ایمان دارند و در این راه از صبر و استقامت و فداکاری برخوردارند و به بهره گیری از حکمت رهبران و اخلاص بزرگان و راه درست و عادلانه ای که برگزیده اند پیروز خواهند شد و ما نیز در این راه تا رسیدن به پیروزی در کنار مردم هستیم.

علمای بحرین در این بیانیه بر لزوم تاکید مردم بر خواسته های سیاسی مشروع و حق ثابت خود در برخورداری از نظام سیاسی غیر مستبد تاکید کردند و گفتند: مردم باید منبع قدرت مسئولان باشند و قانون اساسی و سرنوشت خود را انتخاب کنند و از حقوق طبیعی خود مانند آزادی و کرامت برخوردار باشند.

در این بیانیه تاکید شده است: تمام تلاش های رژیم برای حذف و دور زدن خواسته های مردمی محکوم به شکست است و مردم با تکیه بر قدرت خویش و رهبری آیت الله عیسی قاسم در برابر گردن کشی رژیم خواهند ایستاد.

علمای بحرین در پایان بر لزوم رعایت مسالمت در انقلاب به عنوان یک گزینه استراتژیک تاکید کردند و گفتند از نسلی که ۹ سال پس از آغاز انقلاب را شاهد هستند می خواهیم فعالیت میدانی خود را به صورت مسالمت آمیز و با نشاط ادامه دهند تا خون های جدیدی ریخته نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha