پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای گفتند: مقامات بحرینی از شیوع ویروس کرونا به عنوان سرپوشی برای سرکوب خانواده های زندانیان و زندانی کردن آنها استفاده می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای با بیان اینکه مقامات بحرینی از شیوع ویروس کرونا به عنوان سرپوشی برای سرکوب خانواده های زندانیان و زندانی کردن آنها استفاده می کند، گفتند: این خانواده ها خواستار نجات فرزندان خود از خطر کرونا هستند.

ایشان ادامه دادند: رژیم بحرین همچنین به استکبار در برابر حق اصرار می ورزد و به صدای وجدان و دعوت عقل، گوش نمی دهد.

رژیم بحرین از حداقل احساسات انسانی بی بهره بوده است

علمای بحرین در این بیانیه تأکید کردند: این رفتار رژیم اهانت آمیز و برگرفته از ذات و ماهیت آن است که از ماهیت مقامات سابق فاسد و جنایتکار تغییر نکرده و حتی یک روز هم به پایین ترین درجه مسئولیت پذیری پایبند نبوده و از حداقل احساسات انسانی بی بهره بوده است.

ملت بحرین برای زندانیان هم مادر بودند و هم پدر

علمای بحرین از اقدام ملت صبور این کشور که همچون یک خانواده یکپارچه خواستار آزادی تمامی اسرا و زندانیان شدند، قدردانی کردند و افزودند: این ملت با روحیه ایمانی منسجم و محکم برای تمامی زندانیان، هم مادر و هم پدر، هم برادر و هم خواهر بودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت بحرین تا زمانی که حتی یک اسیر در پشت میله های زندان باشد، همچون خانواده ای که شب و روز نگران فرزند خود است، باقی خواهد ماند و این از خصوصیات این ملت مخلص و وفادار به دین، اهل و وطن خود است.

علمای بحرین به هشدار آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین به دولت این کشور و دعوت ایشان به تعقل، عبرت گیری، تواضع و عدم تکبر بر بندگان اشاره کردند و بیان داشتند: آیت الله قاسم با سخنان خود حجت را تمام و نصیحت را کامل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha