جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای شهادت "حسین برکات" زندانی بحرینی که در پی ابتلای به ویروس کرونا و کوتاهی مسئولین زندان به شهادت رسید را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای شهادت "حسین برکات" زندانی بحرینی که در پی ابتلای به ویروس کرونا و کوتاهی مسئولین زندان به شهادت رسید را تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است: یکی از زندانیان مظلوم در پشت میله های ظلم و ستم به شهادت رسید و امروز هزاران نفر مثل او  در معرض تهدید هستند؛ مسئله ای که آیت الله عیسی قاسم، علما و صاحبان وجدان انسانی یا احساس ایمانی نسبت به آن هشدار دادند. ظلم تنها تاریکی به وجود می آورد و امروز وطن را تاریکی گسترده تهدید می کند و خطر آن خانواده تمامی زندانیان را فرا می‌گیرد. گویی هیچ خانه ای از زندانی خالی نیست.

علمای بحرین با بیان اینکه ما نسبت به امنیت و سلامت وطن بسیار دلسوزیم، رژیم آل خلیفه را نسبت به پیامدهای تهدید جان فرزندان کشور از طریق اصرار بر جنایت بازداشت و کوتاهی بهداشتی و جنایت قرار گرفتن آنها در معرض ابتلا به ویروس کرونا در زندانی که از کمترین استاندارد های انسانی بی بهره است، هشدار دادند و گفتند: ما در کنار ملت غیرتمند بحرین هستیم و این ملت دست روی دست نمی گذارند تا پیکر بی جان فرزندان ما از زندان های ظلم خارج شود.

علمای بحرین شهادت حسین برکات را به آیت الله عیسی احمد قاسم، خانواده این شهید و دوستان و نزدیکان وی تسلیت گفته و با آنان ابراز همدردی کردند و از درگاه الهی علو درجات را برای آن مرحوم مسئلت جستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha