چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه / خبرهای رسیده از بحرین حاکی از استقبال گسترده مردم بحرین از فراخوان ائتلاف ۱۴ فوریه است که به مناسبت پنجمین سالروز آغاز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، صادر شده بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خبرهای رسیده از بحرین حاکی از استقبال گسترده مردم بحرین از فراخوان ائتلاف ۱۴ فوریه است که به مناسبت پنجمین سالروز آغاز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، صادر شده بود.

مردم بحرین در این فعالیت انقلابی، آمادگی کامل خود را برای شرکت در نافرمانی مدنی علیه نظام آل خلیفه در پاسخ به فراخوان نیروهای انقلابی و مخالفان از جمله ائتلاف 14 فوریه اعلام کردند.

شمار زیادی از شهروندان بحرینی با حضور در مراکز جمع آوری امضا و اثر انگشت، بر اراده راسخ خود در زمینه زنده نگه داشتن پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و پایبندی به اهداف مشروع آن تأکید کردند.

یادآور می شود.همزمان با نزدیک شدن پنجمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه بحرین، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه فراخوان گسترده ای را برای احیای این روز به راه انداخت. ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، در این فراخوان پیامهایی معنوی را به اهالی شهرها و روستاهای بحرین ارسال کردند.

این ائتلاف در پیامهایش با اشاره به جانفشانی‌های مردم بحرین و ایستادگی آنان طی 5 سال گذشته، آنان را به ادامه حرکت و خیزش انقلابی فراخواند و از مردم خواست در فعالیتهای "قیام نمر" که روز جمعه 12 فوریه(امروز) آغاز می شود و تا یکشنبه 14 فوریه(25 بهمن) ادامه می یابد، به صورت گسترده شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha