پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیسی

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای، موفقیت آمیز بودن سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را به ملت بزرگ و رهبری آن تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای، موفقیت آمیز بودن سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را به ملت بزرگ و رهبری آن تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ابتدا دستاورد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و موفقیت آن با  حضور حماسی بی نظیر مردم در سایه چالش های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا را به ولی امر مسلمین آیت الله سید علی خامنئی و ملت بزرگ ایران و مسئولین آن تبریک می گوییم.

ملت ایران با اعتماد و ایمان کامل برای خود تصمیم گیری کرد و با اراده آزاد رئیس جمهور آینده خود را برای چهار سال انتخاب کرد و بر توطئه های بین المللی که برای شکست انتخابات دموکراتیک علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می شد، پیروز شد.

ما در ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، این پیروزی را به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران تبریک می گوییم و از درگاه الهی مسئلت داریم که او را در این مسئولیت بزرگ موفق گرداند و خیر و شکوفایی را به جمهوری اسلامی ایران ارزانی دهد و آن را بر تمامی دشمنان پیروز گرداند.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha