جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ جنبش یاران انقلاب جوانان ۱۴ فوریه بحرین ، خلق حماسه شکوهمند انتخابات را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و پیروزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در انتخابات را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی حضور با شکوه ملت ایران در پای صندوق های رای، جنبش های مقاومت طی پیام های مستقل خلق این حماسه با شکوه را به ملت و رهبر انقلاب تبریک گفتند.

جنبش یاران انقلاب جوانان ۱۴ فوریه بحرین طی بیانیه ای این حماسه با شکوه را به ملت و رهبری تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مِنْ قَبْلِکَ رُسُلاً إِلی‏ قَوْمِهِمْ فَجاؤُهُمْ بِالْبَیِّناتِ فَانْتَقَمْنا مِنَ الَّذینَ أَجْرَمُوا وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنینَ) (و پیش از تو پیامبرانی را بسوی قومشان فرستادیم آنها با دلایل روشن به سراغ قوم خود رفتند ، ولی ( هنگامی که اندرزها سودی نداد ) از مجرمان انتقام گرفتیم ( و مؤمنان را یاری کردیم ) و یاری مؤمنان ، همواره حقّی است بر عهده ما!) آیه ۴۷ سوره مبارکه الروم

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین حضور گسترده و باشکوه مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و میان دوره ای مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماید.

همچنین مراتب تبریک و تهنیت خود را به منظور پیروزی قاطع و انتخاب هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور منتخب) اعلام می دارد . و از خداوند متعال برای ایشان و دولت آینده سربلندی و توفیقات روز افزون را برای خدمت به مردم شریف ایران و برداشتن موانع و مشکلات معیشتی ، شکستن تحریم های ظالمانه سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماییم.

حماسه مردمی و نمایش عظیم مردم سالاری ملت ایران در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شمسی تمامی نقشه ها و دسیسه های دشمنان مبنی بر عدم مشارکت و تحریم انتخاب را نقش بر آب نمود ، و برگ زرین دیگری را بر دفتر افتخارات و شگفتی های خود ثبت و ضبط نمود و ثابت کرد قدرت واقعی در دستان این ملت می باشد . خلق این حماسه شکوهمند بیعت مجدد دوباره با نظام اسلامی و اعلام وفاداری به نظام سیاسی و رهبری حکیمانه اش قلمداد می شود ، و نه بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی ، سلطنت طلبان،منافقین و سردمداران آمریکایی ، صهیونیستی و غربی آنان به شمار می آید .کسانی که تمامی یاران و نیروها و ارتش سایبری ، ماهواره ها و خبرگزاری های خود را برای مایوس کردن مردم جهت عدم حضور در انتخابات و اجرای پروژه جنگ روانی تحریم انتخابات به کار بسته بودند.

مردم مقاوم ایران اسلامی با خلق این حماسه تاریخی و سرنوشت ساز ، بار دیگر اعلام نمود که در خط امام خمینی (ره) ، شهدا و امام خامنه ای (مد ظله العالی) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) قرار دارند.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بار دیگر مراتب تبریکات خود را به محضر مردم شریف ایران به منظور انتخاب حضرت آیت الله رئیسی که جزء وفادارترین افراد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی می باشند اعلام نموده و ایشان همچنان وفادار و شجاع در خط انقلاب که در گروی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سپاه تبلور یافته باقی خواهند ماند. اطمینان کامل داریم که رئیس جمهور منتخب و جدید از حامیان اصلی جبهه و نیروهای مقاومت اسلامی در جهان اسلام بر ضد استعمارگران آمریکایی ، انگلیسی و محور غربی ،صهیونیستی و صلیبی باقی خواهند ماند.

یقین داریم که جنبش های آزادی بخش اسلامی و میهنی جهان اسلام مورد عنایت و توجه خاص حضرت آیت الله رئیسی و کابینه جدید ایشان بوده و انسجام و یکپارچگی بزرگ را میان جمهوری اسلامی ایران به عنوان دژ و قلعه مستحکم محور مقاومت و سایر مجموعه های جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای یمن ، بحرین ، عراق ، سوریه ، لبنان و فلسطین بیش از پیش به وجود خواهند آورند و سرانجام قدس شریف ، و سرزمین های فلسطینی از رود تا دریا آزاد خواهد شد و تفکر ، اندیشه و فرهنگ مقاومت و آزادی کشورهای مستعمره در جهان اسلام از چنگال استکبار جهانی و صهیونیست ها نجات خواهد یافت.

درود و سلام بر ملت قهرمان ایران به منظور خلق حماسه میلیونی در میدان و تبدیل آن به عنوان الگوی مردم سالاری برای ملت های محروم و مستضعف جهان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha