جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عربستان بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوريه بحرين با رد ادعاهای مسؤولان این کشور ضد جمهوری اسلامی ایران، تاكيد كرد كه حكومت سعودی امنيت و ثبات بحرين را برهم می زند نه ایران.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: این حکومت سعودی است که امنیت و ثبات بحرین را برهم می زند؛ نه ایران. نیروهای سعودی علیه ملت بحرین که خواهان حقوق مشروع و قانونی خود در تعیین سرنوشت و انتخاب نظام سیاسی جدید خود هستند، خشونت و سرکوب اعمال می کند.

این بیانیه افزود: حکومت سعودی خاک بحرین را اشغال کرده و مسوول ریختن خون ملت بحرین، تعرض به مقدسات و تخریب مساجد است. این حقایقی است که نمی توان با اتهام زنی باطل به ایران بر آن سرپوش گذاشت.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تأکید کرد: ایران حق و حقیقت را می گوید و موضع قاطعی در دفاع از مظلومیت ملت ها دارد.

در این بیانیه آمده است: ادعاهای حکومت آل خلیفه بیانگر ورشکستگی سیاسی و شکست روانی آن در برابر انقلاب مردمی بحرین است که خستگی ناپذیر ادامه دارد.

این ائتلاف خاطرنشان کرد: ایران موضعگیری های بسیاری در همبستگی با ملت های مظلوم در جهان داشته است.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، بر لزوم مقابله با دخالت آشکار سعودی در بحرین و آماده شدن برای حرکت گسترده مردمی به سمت میدان شهداء در شهر منامه در 14 آگوست آینده به منظور مقاومت در برابر حکومت آل خلیفه و تحقق ایده بحرین مستقل و برخوردار از حاکمیت ملی واقعی تاکید کرد و گفت: حکومت بحرین مسوول شکنجه هدفمند زندانیان سیاسی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha