جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی با اشاره به اینکه سالگرد ۹ مارس همچنان زنده است، تاکید کرد: تظاهراتی که از سال ۲۰۱۲م در سرتاسر خیابان "البدیع" به راه افتاد، حاکی از اجماع ملت بحرین بر سقوط رژیم آل خلیفه بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» جریان الوفاء الاسلامی با اشاره به اینکه سالگرد 9 مارس همچنان زنده است، تاکید کرد: تظاهراتی که از سال 2012م در سرتاسر خیابان "البدیع" به راه افتاد، حاکی از اجماع ملت بحرین بر سقوط رژیم آل خلیفه بود.

در این بیانیه آمده است: در آن روز جمعیت گسترده مشتمل بر صدها هزار نفر از مردم بحرین در تظاهراتی تاریخی و در پاسخ به ندای آیت الله عیسی قاسم که از مردم خواست بود تا به یاوه گویی های حمد عیسی حاکم بحرین که مخالفین حکومتش را "گروهک" توصیف کرده بود واکنش نشان دهند، شرکت کردند. در این تظاهرات آیت الله قاسم در پیش روی این تظاهرات حرکت کرد و رسانه ها آن را بزرگترین تظاهرات از زمان شعله ور شدن انقلاب 14 فوریه در سال 2011م دانستند.

شیخ حسن سلطان از رهبران جمعیت الوفاق بحرین 9 مارس را ایستگاهی مهم در تاریخ جنبش انقلابی بحرین دانست و تصریح کرد: این روز ثابت کرد که اکثریت مردم خواستار حقوق عادلانه و شهروندی کامل هستند.

وی در مراسمی که به مناسبت صدور طرح دعوا علیه شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق و محکوم شدن به 9 سال زندان، در بیروت برگزار شد، به حکام بحرین نسبت به صدور هرگونه حکمی علیه آیت الله قاسم در روز محاکمه که با سالگرد اشغال بحرین توسط آل سعود در 14 مارس 2011م همزمان شده هشدار داد و گفت: اقدامات رژیم آل خلیفه علیه ساکنان اصلی بحرین (شیعیان) به حد نسل کشی فرهنگی رسیده است.

رسانه ها و سایت های وابسته به سازمان اطلاعات رژیم آل خلیفه اقدامات انقلابیون را "جنگ روانی" توصیف کرده و آنان را تهدید به حملات پاکسازی نموده است.

جریان الوفاء الاسلامی با تاکید بر اینکه سرکوب امنیتی در شکست اراده ملت بحرین در روز ملی مقاومت در برابر اشغالگران آل سعود در 13مارس و 14 مارس روز محاکمه آیت الله قاسم با شکست مواجه خواهد شد، تصریح کرد: وعده و وعید های حاکم ما را نمی لرزاند و تسلیم نمی کند. نتیجه هرچه که باشد به هر حال حکومت آل خلیفه را به لرزه در می آورد و زمینه را برای فعالیت های مردمی، انقلابی و مقاومت فراهم می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha