جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: حوزه های علمیه و عالمان دین به عنوان پیروان حرکت شیخ عیسی قاسم بر خود لازم می دانند از این شخصیت برجسته حوزوی و شیعی دفاع نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدفرخ فال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن محکوم کردن حرکت مزدورانه رژیم بحرین در مقابله با حرکت انقلابی علما و مردم این کشور، اظهار داشت: حوزه های علمیه و عالمان دین به عنوان پیروان حرکت شیخ عیسی قاسم بر خود لازم می دانند از این شخصیت برجسته حوزوی  دفاع نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان قم ابراز داشت: این عالم مجاهد، شخصیتی است که برای دفاع از حق و حقیقت، اسلام ناب و ارزش های دینی، الهی و هدایت جامعه و مردم بحرین به پا خواسته و به همین دلیل حوزه های علمیه، مراجع، علما، اساتید، طلاب و فضلای قم و نجف بر خود لازم می دانند از شیخ عیسی قاسم حمایت نموده و از حرکت ناپسند رژیم بحرین اعلام انزجار کنند.

 وی افزود: ما به سران رژیم بحرین اعلام می کنیم که از فعالیت های انقلابی شیخ عیسی قاسم دفاع نموده و هرگونه تعرض به این عالم برجسته شیعی را مغایر و خلاف معاهدات بین المللی می دانیم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: لازم است که مسئولان بحرینی عاقل بوده و بدانند که علما و مردم این کشور به دنبال مقابله با حکومت آنان نبوده و تنها به دنبال لحاظ حقوق و نظرات خود از سوی رژیم آل خلیفه می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال تصریح کرد: نصیحت ما به مسئولان بحرینی آن است که از آزار و اذیت این عالم شیعی دست برداشته؛ ایشان را آزاد نموده و اجازه دهند مردم به فعالیت های دینی خود بپردازند.

مدیر حوزه علمیه استان قم در پایان بیان داشت: قطعا جوامع بین المللی نسبت به حرکت رژیم بحرین ساکت ننشسته و هیچ فشاری را از سوی حاکمان این کشور نخواهند پذیرفت؛ بنابراین اگر رژیم آل خلیفه بخواهد به فعالیت های خلاف بین المللی خود ادامه دهد، قطعا در انزوا قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha