پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قم با حضور در منزل طلبه شهید حجت الاسلام محمد شم آبادی با خانواده این شهید دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضور در منزل طلبه شهید حجت الاسلام محمد شم آبادی با خانواده این شهید دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار بر لزوم پاسداشت از جایگاه شهید و فرهنگ شهادت تاکید کرد و گفت: امروز ایران اسلامی مدیون فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

مدیر حوزه علمیه قم، صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان را ستودنی عنوان کرد و افزود: باید برای تربیت فرزندان متعهد و حسینی به خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین شم آبادی پدر طلبه شهید شم آبادی با قدردانی از حضور مدیر حوزه علمیه قم، اظهار داشت: درخواست خانواده معظم شهدا توجه و اهتمام مسئولان به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: همه مسئولان باید در راستای فرمایشات ولی فقیه عمل کنند.

خاطرنشان می شود طلبه شهید حجت الاسلام محمد شم آبادی در سال 1345 در شهر قم به‌دنيا آمد؛ وی بعد از اتمام دوران ابتدايی و راهنمايی با سفارش پدر خود وارد حوزه علميه قم شد ومدت پنج سال اشتغال به تحصيل درعلوم اسلامی داشت.

این طلبه شهید، بعد از فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر حضور در جبهه‌ها، به طور داوطلبانه به صورت رزمی تبليغی وارد جبهه شد؛ وی بيست سال بيشتر نداشت و دروس حوزه را تا پايه ششم تمام كرده بود و برای گفتن مسائل شرعی و عقايد مهارت كافي را داشت ولی به درس دادن و تبليغ در پشت جبهه ها اكتفا نكرد به همين دليل وارد خط مقدم گرديد.
حجت الاسلام محمد شم آبادی در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha