پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مسئولان حوزه خواهران/ حجت الاسلام و المسلمین  فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خدمات و اخلاص آیت الله شرعی و همچنین تدبیر شایسته حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی، عظمتی را در این نهاد بابرکت ایجاد نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال امروز در نشست هم اندیشی اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مسئولان حوزه علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه خواهران در قم برگزار شد اظهار داشت: در ابتدا از زحمات مدیران حوزه علمیه خواهران؛ مخصوصا حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی که این برنامه را ترتیب دادند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی گفت: حقیقتا چهره های علمی و ارزشمندی در این نشست هم اندیشی حضور داشته که مایه افتخار است.

مدیر حوزه علمیه استان قم خاطرنشان ساخت: «جایگاه حوزه های عملیه، علما و بزرگان دین» و «جایگاه بانوان در مباحث تربیتی و آموزشی در محیط خانواده و اجتماع» دو جایگاهی است که دشمنان برای آن برنامه ریزی کرده و در صدد وارد نمودن ضربه به آن هستند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: علمای دین و بانوان در استحکام معارف اهل بیت(ع) از محیط خانه تا صحنه جامعه نقش بسزایی داشته و بسیار تأثیرگذار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بیان داشت: اگر این دو ظرفیت بزرگ بتوانند همکاری بزرگی را در جهت اغناء انجام دهند، قطعا دشمن با شکست مواجه خواهند شد.

وی اظهار داشت: امروزه بانوان می توانند در مقابل هجمه ها و شبیخون فرهنگی دشمن در جای جای جامعه ما ابراز وجود کرده، بایستند و مقابله نمایند.

مدیر حوزه علمیه قم ابراز داشت: از مؤسس بزرگ نهاد شکوهمند امروز، مرحوم آیت الله شرعی نیز تقدیر و تشکر داریم؛ ایشان سراسر اخلاص بوده و از هیچ خدمتی دریغ نمی کردند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: خدمات و اخلاص آیت الله شرعی و همچنین تدبیر شایسته حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی، عظمتی را در این نهاد بابرکت ایجاد نموده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha