یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان قم در اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲بهمن از اقشار مختلف مردم به خصوص حوزویان برای حضور در این روز حماسی دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن اطلاعیه به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 22بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملت سرافراز ایران است، روزی که ابراهیم زمان، سرزمین اسلامی را از سلطه هزاران ساله بت های طاغوت و استکبار رهایی بخشید و غرور پلید و پوشالی شان را بر زمین کوبید.

 و اکنون، سی و هشتمین سالگشت روزهای مقدس گلوله و فریاد، در حالي فرا مي‌رسد كه ايران اسلامي در  اوج اقتدار علمي و فناوری در عرصه‌هاي ملي، منطقه‌اي و جهاني قرار دارد و با اقتدار در مقابل استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار و اذناب زبونِ منطقه ای صهیونیسم ایستاده و همچنان شاهد عظمت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به بار نشستن شجره طیبه ای هستیم که«أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاء» است.

 مدیریت حوزه علمیه استان قم ، با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، ضمن دعوت از آحاد ملت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ماه، همدوش و همگام ملت شجاع و سرافراز ایران، با شعار مقاومت و بصیرت ، در مقابل حَربه کهنه نفوذ ، تحریم و تهدید مستکبران و ایادی شان، صدای جاودان خویش را بلندتر از همیشه بر تارک تاریخ طنین انداز می کند و تحت لوای رهبر فرزانه و عزیز انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، با اعتماد و اعتقادی راسخ تر از همیشه این روزهای با شکوه را به حماسه سیاسی دیگری بدل خواهد ساخت و غریو دشمن شکن الله اکبر ، پر صلابت تر از همیشه از حنجره سرخ ملت های بیدار برخواهد خواست و زانوی ناتوان دشمنان یاوه گو ، فتنه گران خیانتکار و نفوذی های منافق را بر خاک ذلت و خواری خواهد نشاند. ان شاءالله.

مدیریت حوزه علمیه استان قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha