یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
رویداد جمهور

حوزه/ میز رویداد بنیاد شیخ انصاری با هدف ترویج و ارتقای سطح بینشی و مهارتی طلاب و فضلا نسبت به حل مسائل جامعه و حاکمیت انقلاب اسلامی؛ رویدادهایی را به فراخور نیازهای ضروری و روز جامعه برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه/ علی پورمعظم مسئول میز تخصصی رویداد های بنیاد شیخ انصاری در رابطه با برگزاری این رویداد بیان داشت: میز رویداد بنیاد شیخ انصاری با هدف ترویج و ارتقا سطح بینشی و مهارتی طلاب و فضلا نسبت به حل مسائل جامعه و حاکمیت انقلاب اسلامی؛ رویدادهایی را به فراخور نیاز های ضروری و روز جامعه برگزار می کند من جمله از این برنامه ها، "رویدادِ ایده پردازی جمهور" می باشد که در جهت ارتقا مشارکت درانتخابات ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است .

وی افزود: در این رویداد سعی داریم با توجه به مخاطبین خود که از طلاب و فضلای با سابقه در امر فعالیت های اجتماعی و سیاسی هستند به هم اندیشی پیرامون این امر مهم بپردازیم در این رویداد سعی می شود مخاطبین را با چالش ها و فرصت های واقعی و ملزومات اجزایی برگزاری انتخابات آشنا کنیم که برای این بخش از دکتر عبدالله مرادی مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور دکتر محسن اسلامی مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور بهره خواهیم برد و همچنین برای ایجاد بستر مناسب ایده پردازی کارگاهی برگزار خواهد شد که به مخاطبین برای ایده پردازی و پروش ایده کمک خواهد کرد. بعد از ارسال ایده ها به دبیرخانه، ایده های برتری که قابلیت اجرا دارند برای تحقق ایده تسهیل گری خواهد شد و علاوه بر آن از صاحبان ایده های برتر با جوایز تجلیل خواهد شد.

طلاب و فضلای حوزه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال بنیاد شیخ انصاری به آدرس https://eitaa.com/bsheikhansari و برای ثبت ایده های خود به آدرس https://b۲n.ir/h۸۸۹۶۶ مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha