چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر گفت: دهه بصیرت، دهه میثاق امت با ولایت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر در دیدار مردم شهرستان اهر با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دهه بصیرت، دهه میثاق امت با ولایت است.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: مردم در فتنه ۸۸ واقعاً حماسه بزرگی خلق کرده و در مقابل فتنه گران ایستادند، مخصوصاً آذربایجان که در هر برهه ای و در هر مقطع زمانی پیشتاز بوده و در این ماجرا نیز تبریزی ها و آذربایجانی ها یک روز قبل از هر جا به پا خاستند و در مقابل فتنه گران ایستادند و حماسه دیگری خلق کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند: «در فتنه سال ۸۸ دست قدرت الهی بود مردم بیدار شدند، مردم وارد صحنه شدند و یک حرکت عظیم را خنثی کردند.»

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: مردم شریف و متدین شهرستان اهر در مقاطع مختلف انصافاً پیشتاز بوده و راه پیمایی ها و حضور در صحنه این عزیزان واقعاً مثال زدنی است. حضور مردم ولایی اهر در یادواره های شهدا بسیار عالی است و در انتخابات نیز همانگونه بوده و حضورشان قابل تحسین است و انشاءالله در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حضور جدی، حداکثری و حماسی داشته و به مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت.

وی ادامه داد: الحمدلله وحدت بین مسئولین و مردم بر شهرستان اهر حاکم هست و انشاءالله همینطور پیش خواهیم رفت.

امام جمعه شهرستان اهر افزود: از همان اوایل و نیز در جریان فتنه اخیر و جریان غزه و فلسطین بارها و بارها جوانان عزیز و عشایر غیور و مردم دلاور شهرستان آمادگی خود را برای حضور در صحنه و دفاع از حریم اسلام و کشور اعلام نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha