دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ سی امین اجلاسیه معاونین تهذیب

حوزه/ سی امین اجلاسیه معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، سی امین اجلاسیه معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت ‌الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان در سالن جلسات دفتر مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

هدف از این اجلاسیه بررسی راهکارهای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، تبیین مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی در سطح مدارس علمیه و آحاد مردم و بررسی برنامه ی تهذیبی نیم سال اول تحصیلی بود.

در ابتدای این اجلاسیه معاونین مدارس علمیه استان خوزستان گزارشی از فعالیت های خود را ارائه دادند.

در ادامه معاونین مدارس علمیه استان خوزستان در قالب چهار کمیسیون تخصصی به بررسی راهکارهای حضور حداکثری در انتخابات ویش رو و تبیین مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی در سطح مدارس علمیه و آحاد جامعه پرداخته و سپس دبیر هرکمیسیون گزارشی از نتایج و مصوبات کمیسیون مربوط به خود را به کلیه حاضرین ارائه داد.

در بخش دیگر این اجلاسیه حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان مطالبی در خصوص ارتجاع، جنگ غزه، محور مقاومت، ضرورت حضور حداکثری و راهبردهای مقام معظم رهبری جهت حضور حداکثری در انتخابات ارائه داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha