یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خوزستان

حوزه/ در پی درگذشت حاج محمد حسین آل مبارک از پیرغلامان با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، در پی درگذشت پیرغلام اهل بیت (ع) حاج محمدحسین آل مبارک، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الحسین

خبر ارتحال پیرغلام آستان آل‌الله علیهم صلوات الله استاد مرحوم حاج محمدحسین آل مبارک رضوان الله علیه موجب تأثر و تألم شد.


این ذاکر با اخلاق و متواضع محافل حسینی و پدر شهید محمدرضا آل مبارک از سرآمدان ستایشگری اصیل و ناب جهان تشیع بود. بزرگمردی ارزشمند و متعهد که افتخار زندگی دنیایی اش علاوه بر تقوا و دینداری، مهربانی، اخلاق نیکو، خدمت به مردم و عزاداران حسینی بوده است.

انسانی مؤمن، مداح، ذاکر و عاشق اهل بیت (علیهم السلام) که بخش اعظم عمر شریف خود را در جهت برپایی خیمه‌ی ابا عبدالله الحسین (ع) و سایر مراسم‌های دینی و اعیاد مذهبی سپری کرد که ان شاءالله این اعمال حسنه به عنوان باقیات و صالحات محفوظ و نزد خدای بزرگ مأجور خواهد بود.

از خداوند سبحان برای آن مرحوم، علو درجات و برای خانواده محترم، مستمعان و دیگر محبین خاندان عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین صبر و اجر مسالت دارم.

محمدمهدی طاهر
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در پی درگذشت پیرغلام حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha