سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
یط

حوزه / مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان به ظرفیت بسیار بالای ورزشی طلاب بسیجی این استان اشاره و بر لزوم فراهم نمودن امکانات ورزشی در رشته های مختلف ورزشی برای طلاب استان اصفهان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید امید علی موسوی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام طلبه شهید آرمان علی وردی، طلاب بسیجی مدارس علمیه منطقه کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با تشریح فعالیت های این سازمان اظهار داشت: این سازمان فعالیت های گسترده ای را در امر تبلیغ، گرو های جهادی و ورزشی و هر آنچه که در شاکله بسیج بگنجد دارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان به ظرفیت بسیار بالای ورزشی طلاب بسیجی این استان اشاره و بر لزوم فراهم نمودن امکانات ورزشی در رشته های مختلف ورزشی برای طلاب استان اصفهان تاکید کرد و افزود: اگر زیرساخت لازم ورزشی برای طلاب این استان فراهم گردد، قطعا شاهد کسب رتبه های بین المللی ورزشی طلاب بسیجی خواهیم بود.

حجت الاسلام موسوی به فعالیت بیش از ۲۰ گروه جهادی محرومیت زدایی و تبلیغ در سطح استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت :طلاب بسیجی استان اصفهان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه خوش درخشیدند به طوری که در یک بیمارستان بالغ بر ۸۰ طلبه کمک کار کادر درمان بودند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان به حضور طلاب بسیجی استان اصفهان در روستاهای کم برخوردار در جهت محرومیت زدایی، تبلیغ، احکام دینی، مسائل شرعی و خدمات معیشتی اشاره کرد و با بیان اینکه طلاب بسیجی استان اصفهان در ۸ رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند گفت: طلاب بسیجی این استان همه ساله در یک جشنواره فرهنگی و ورزشی شرکت می کنند که آخرین مراسم اختتامیه این جشنواره هفته گذشته در استان اصفهان و امروز در کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلبه آرمان علی وردی، ده تیم منتخب در استان اصفهان جهت رقابت در سطح ملی در بهمن ماه سالجاری در استان خوزستان انتخاب شدند تصریح کرد : طلاب بسیجی این استان ضمن کسب رتبه کشوری در رشته های تکواندو، رزمی و تیراندازی و در رشته های ورزشی جمعی فوتسال، فوتبال و والیبال نیز به دلیل کمبود زیرساخت های ورزشی مقام های استانی را کسب نموده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان به فعالیت های قرارگاه های جهادی دربحث جهاد تبیین اشاره و یادآورشد: قرارگاه ها علاوه بر تربیت هادیان سیاسی با همکاری معاونت سیاسی به منظور روشنگری و بصیرت افزایی به صورت چهره به چهره و اجلاسیه در جهاد تبیین مبلغین، اساتید و نخبگان حوزوی به شهرها و روستاهای این استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام موسوی به عزم جدی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در تحقق گله مندی مقام معظم رهبری پیرامون تبلیغ اشاره کرد و ابراز داشت : به منظور رفع دغدغه رهبری پیرامون تبلیغ با همکاری ویژه مرکز مدیریت حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تشکیل هیئت اندیشه ورز، موضوع تبلیغ در دستور کار اصلی حوزویان و مبلغین این استان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha