دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ طبخ و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های زیرپوشش مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی شهرستان خدابنده انجام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، علی ذوالقدر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان در حاشیه طبخ و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های زیرپوشش مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی شهرستان خدابنده اظهار داشت: در ایام شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی و با هدف گرامیداشت یاد و نام این شهدای گران‌قدر که دغدغه رفع مشکلات مردم و جامعه اسلامی را داشتند، از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) که با نیات صرف در بقعه، کمک و مساعدت به نیازمندان است و همچنین مشارکت ادارات حمایتی و مؤسسات نیکوکاری امروز تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و طی امروز و فردا در میان خانواده‌های تحت پوشش این نهادها و مؤسسات توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار بسته غذایی معیشتی توسط اداره اوقاف خدابنده توزیع شده که محل تأمین بودجه همه این امورات خیر و احسان از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) بوده است.

وی ادامه داد: اوقاف به‌ عنوان نهاد امانت‌دار موقوفات وظیفه نگهداری و ارتقای موقوفات را برعهده دارد و مهم‌ترین وظیفه‌اش اجرای نیت‌های درج شده در وقف‌نامه‌هاست که توسط واقفین به عهده ما گذاشته شده است.

ذوالقدر اضافه کرد: موقوفه قیدار نبی با بیش از ۱۵ هزار رقبه و ۹ هزار هکتار مساحت بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین موقوفه استان زنجان است.

خاطرنشان می شود: این اقدام به یاد و خاطره سرداران شهید حاج«قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی» و با همکاری و مشارکت اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده، شهرداری خدابنده، مؤسسه نیکوکاری همای رحمت و موسسه نیکوکاری سردار سلیمانی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha