یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم کلنگ زنی مسجد شهر نیایش با حضور نماینده ولی فقیه در بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر دیده شدن پیوست فرهنگی، آموزشی و مراکز بهداشت و درمان در احداث شهرک‌ها، گفت: در احداث شهرک ها غیر از بناهای مسکونی، مسائل جانبی همچون ساخت مسجد، مدرسه و فرهنگ سرا و دیگر مسائل زیست بوم بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در آیین کلنگ زنی مسجد شهرک نیایش بوشهر، اظهار داشت: در احداث شهرک‌ها غیر از بناهای مسکونی، مسائل جانبی همچون ساخت مسجد، مدرسه و فرهنگ سرا و دیگر مسائل زیست بوم بسیار مهم است.

امام جمعه بوشهر خطاب به مسئولان گفت: به هیچ ساخت و ساز در امر شهرک سازی مجوزی داده نشود، مگر اینکه برای آن پیوست فرهنگی، آموزشی و مراکز بهداشت و درمان دیده شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: شهرک نیایش بعد از سال‌ها ساخت و ساز و فراز و نشیب‌های زیادی که برای ساخت مسجد طی شد، در نهایت با تلاش فراوان این مسجد امروز کلنگ زنی می‌شود و این بنای خیر آماده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ابراز کرد: ساخت مسجد نشان از ایمان کسانی است که کمک می‌کنند و با عنایتی که خداوند می‌کند، در اولین زمان ممکن این مسجد با مهندسی خوب و در شأن بوشهر ساخته خواهد شد، هر چند این منطقه یک یا دو مسجد دیگر نیازمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha