یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: شهید سلیمانی نماد و اسوه جبهه مقاومت است و آوازه اخلاص، فداکاری و ولایتمداری او در سراسر عالم طنین انداز شده است.

به گزارش گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیرسرتیپ دوم جعفر صالح جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی در جمع کارکنان این یگان پدافندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید رضی موسوی، گفت: شهید سلیمانی نماد و اسوه جبهه مقاومت است و آوازه اخلاص، فداکاری و ولایتمداری او در سراسر عالم طنین انداز شده است.

وی با بیان اینکه محور مقاومت به برکت انقلاب اسلامی رشد و گسترش پیدا کرد، افزود: شهید سلیمانی نقش مهم و کلیدی در توانمندسازی و اقتدار جبهه مقاومت داشت و این پیروزی و افتخارات امروز محور مقاومت ماحصل مجاهدت های شهید سلیمانی است.

سرتیپ دوم صالح با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خون تازه ای را در رگ های جبهه مقاومت تزریق کرد، گفت: عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» تجلی روح مقاومتی است که شهید سلیمانی در سراسر محور مقاومت دمیده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه توان بالای جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است، بیان کرد: گفتمان و فرهنگ مقاومت به واسطه شهادت سردار سلیمانی نه تنها در منطقه بلکه در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است و به مدد الهی و با ایمان راسخ جبهه مقاومت و تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم گام های بزرگی در راه آزادی قدس شریف برداشته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha