یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرحانی

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:شرط عاقبت بخیری در مکتب حاج قاسم ارتباط قلبی و عمیق با ولایت فقیه و رهبری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص، فروتنی و ولایتمداری در راه دفاع از اهداف اسلام و انقلاب گام برداشت، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مومن، با اخلاص و جهادی در راه رضای خدا و برای خدمت به همه مردم فعالیت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام و انقلاب اسلامی بود، افزود: حاج قاسم، مخلصانه و عمیق مدافع ارزش‌های دین مبین اسلام و قرآن، سیره اهل بیت(ع) و اهداف و آرمان‌های انقلاب بود و در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی رشد کرد که چندین نگاه حاکم بود و با دستگیری و تبعید امام راحل(ره)، شاگردان ایشان توانستند نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت به دین و اسلام را به گونه‌ای بسط دهند که حاج قاسم‌ها در این مکتب پرورش یابند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی گفت: شاگردان امام(ره)، نگاه دینی در تمام جامعه را گسترش داده و با حضور به موقع خود در جبهه‌های دوران دفاع مقدس خالصانه از اهداف اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه فتح الفتوح انقلاب، تربیت فرزندان بسیجی، مخلص و در تراز اهداف والای نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، زمانی که انقلاب نوپا بود ایران با چندین کشور جنگید اما نتوانستند ذره‌ای از خاک کشور را تصرف کنند و پس از رحلت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری در همان زمان معتقد بودند ایران قدرت منطقه می‌شود و به قله‌های پیشرفت دست خواهد یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه شرط عاقبت بخیری در مکتب حاج قاسم، ارتباط قلبی و عمیق با ولایت فقیه و رهبری است، اظهار کرد: باید برای حرکت در مسیر انقلاب با ولایت فقیه ارتباطی عمیق و معنوی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، با بیان اینکه راه و سیره شهدا چراغ راه زندگانی بشریت است، ابراز کرد: باید قدردان خون شهدا بوده و در همه حال خانواده‌های شهدا به ویژه مادران، همسران و فرزندان شهدا را تکریم نماییم.

وی بیان کرد: تربیت این نسل اقدامی بزرگ است و هرچه نسل جوان بزرگ‌تر می‌شوند، انقلابی‌تر خواهند شد و زیر سایه ولایت به قله‌های پیشرفت نزدیک هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای تضعیف روحیه دینی و انقلابی در بین جامعه به‌کار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان باید هوشیار باشیم و همواره در راه دفاع از اهداف اسلام و انقلاب قدم برداریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha