دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یادواره 32 شهید

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی است و با همه حکومت های قبل از انقلاب  غیر قابل مقایسه است، گفت: مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود، زیرا ظرفیت نظام جمهوری اسلامی مافوق این مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سالروز ولادت صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت و قلعه رئیسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه و مسئولان بنیاد شهید و مسئولان بخش های چاروسا و دیشموک، اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده شهدا، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۲ شهید بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه یاد شهدا یاد همه ارزشهای انسانی و الهی است و آثار و برکات یادواره ها بسیار عمیق و دقیق و تاثیرگذار است، عنوان کرد: وقتی یاد خاطره شهدا را گرامی می داریم یعنی یاد همه ارزشهای اسلامی، الهی و انسانی هستیم و عدالت و معنویت، اخلاق، غیرت، شجاعت، و دفاع از ناموس و دفاع از تمامیت ارضی و وطن و انقلاب را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه گفت: وقتی یادواره شهدا را برگزار می کنیم یعنی نوجوان و جوان ما و جامعه ما در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: ایل بزرگ بهمئی در طول تاریخ افتخارها آفریدند چه قبل از انقلاب در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چه در دوران انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و قدرت در میدان حاضر شدند و در مقابل دشمنان اسلام جنگیدند باید همیشه به یاد این قهرمانان الهی و انسانی و سرزمینی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی است و با همه حکومت های قبل از انقلاب غیر قابل مقایسه است، گفت: مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود زیرا ظرفیت نظام جمهوری اسلامی مافوق این مشکلات است.

شهدا سرآمد جهاد تبیین هستند

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به مردم و مسئولان به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: ایل بهمئی ایل انقلابی و ایل پای کار است و در دوران ۴۴ ساله انقلاب یکی از ایلاتی بود که در تمام صحنه ها پای کار انقلاب و نظام بود.

وی افزود: همچنان در مسیر انقلاب شهید می‌دهند و همین دو سال پیش شهید موسی نوروزی را در مرزهای سیستان و بلوچستان تقدیم انقلاب کردند و این نشان از انقلابی ماندن مردم بهمئی است.

حجت الاسلام راوند بیان کرد: شهدا بزرگترین خدمت را به ما کردند و اگر شهدا نبودند امنیت و آرامش نداشتیم شهدا سرآمد جهاد تبیین هستند شهدا به این یادواره ها نیاز ندارند ما به یادواره شهدا نیاز داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha